ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam psikolojik malesef. Doktor ağzını açmak için kaşık gibi bi aletle dişime bakmak için ağzımı açar açmaz başlıyor midem bulanmaya sanki kusacak gibi oluyorum hiçbirşey yoken ama evde kaşık felan koyunca ağzıma hiçbirşey olmuyor 2 farklı günde gittim 2 kez iğne yaptım tam dişin içindeki çürüğü almak için o aleti sokup çıkardı 1-2 kez ondan sonrasını getiremedik hep midem bulandı baktı olmuyor 1 gün 2 gün dedi mecbur çekti. Şu an dişim 1 aya yakın süredir geçiçi macun gibi bişey sürdü öyle duruyor Başka doktor var tanıdık adam 2 dk da çekeriz diyor görende tutup çekmek 2 sn lik iş diyecek

Neyse önce bi çekeyim de ondan sonrasını mecbur sonra düşünürüm sen 2 yıl boş gezmişsin pek bi ağrın olmamış olurda ağrım olursa aklıma hep sen geleceksin acı çektiğimde hep seni hatırlarım artık

Yaş 24 hocam. Hocam ilk mesajınızda çektirmeyin dolgu yaptırın diyorsunuz paragrafın sonunda dolgu yaptırmayın gerçekten yazık diyorsunuz ya ben bu aralar çok paragraf sorusu çöze çöze kafayı yedim yada siz eksik veya yanlış yazdınız

Dolgu yaptırmayı bende isterdim ama üstteki mesajda da yazdığım gibi 2 kez gittim denedik doktorla olmadı. Çektirmek bi dert tekrar diş taktırmak ayrı bir dert valla bilmiyorum artık ne yapacam
haklısın kardeşim heycandan yanlış yazmışım dolgu yaptır kesinlikle çektirme dişini yazı günah yerine gelmiyor başka doktora git o rahatlatır seni senin miğden bulanıyor biraz dişini sık yada miğde bulantısını önleyen haplar var onlardan al doktora sor çare bulsun kardeşim gerçekten çok yazık sana abi tavsiyesi ilerde keşke çektirmeseydim dersin

implat dedikleri şey ne biliyormusun ameliyar ile damağını kesip çivi çakıyolar şimdi çekersin 2-3 gün arısınıdolgu ile ama implat 1 ay uğraıyorsun konuşamıyorsun ayrı sıkıntı yok iltahap topluyor dolgudan tiksiniyorsan implat hiç yaptıramazsın

mide bulantısı çok ise doktora söyle parça parça yapsın geçici dolgu yapsın kendini iyi hisedince tamamını yaptır illa hemen yapmasın yani uğraşsın hastasıyla