Özel bir hastane ise sedasyon yöntemi ile çekmesini isteyin. İğne yapıldıktan sonra mideniz bulanıyorsa psikolojik bir sorundan kaynaklanıyordur. Diş çekiminden yada dişçi koltuğundan yaşadığınız korku tetikliyordur yani.
Sedasyon yöntemi dişçiden korkan özellikle küçük çocuklar için kullanılan bir yöntem ama sizin için de uygulanabilir. Aşağıda daha detaylı bilgiyi bulabilirsiniz.
https://tr.wikipedia.org/wiki/Sedasyon
İmplant sorunuza gelince. 3 diş ve üzerinde boşluk yoksa açıkçası tavsiye etmem. Gerçi her dişe uygulanmaz. Mutlaka yeterli kemik yapısının olması gerekiyor. Kemik aşınması olmuşsa yapmazlar. Yapılırken de bir süre şişlikler ve ağrılar baş gösteriyor. Ama işlem bitip yaralar iyileştikten sonra kayayı kıracakmış gibi oluyor dişiniz.