diş eti zarar görmüyor mu peki hocam? veya ağrı felan hiç olmadı mı?
Bu implant denilen olayın dolgu yapmaktan ne farkı kalıyor ki? Ben dolgu yaptıramadığım için zaten çekip kurtulmak istiyorum ama bu seferde implant denilen şey başıma çıkıyor. En sonunda evde tatlı kaşığı alıp ağzım yırtılına kadar açma egzersizi yapıp öyle gidecem başka çarem yok.
Bugüne kadar bir ağrı yaşatmadı hocam. Çok nadir olarak çok sıcak veya çok soğukta 4-5 saniyelik sızlama oldu. Araştırdığım ve öğrendiğim kadarı ile bir tane bile olsa boş diş kalmamalı. Köprü veya implant yaptırmak gerekiyor. En başarılısı implant ama nedense yaptırmak istemiyorum.