Bu implant olayına bn halen alışamadım. Arkadaş Matkapla 3 mm.'le deldikden sonra
Vidayı takıyor üstüne çakma dişi yerleştiriyor.
İmplant diş kullanan var mı ? Orj diş gibi mi sonrasında sorun yaratıyor mu ?
not : Konu sahibini korkutmak amaçlı yazılmamıştır.
aynı orjinal diş gibi görünüyor ameliyat ile yapıyolar ama tabiki orjinal dişin yerini tutmuyor benim tavsiyem çektirmeyin dolgu yaptırın yaşınızı bilmiyorum ama çektirdikten nede olsa yaptırırım diyorsunuz ama yatıramıyorsunuz seneler sonra yaptırıyorsunuz oda bütçeli oluyor bence dişiniz duruyorsa dolgu yaptırmayın gerçekten yazık