Evet hocam psikolojik malesef. Doktor ağzını açmak için kaşık gibi bi aletle dişime bakmak için ağzımı açar açmaz başlıyor midem bulanmaya sanki kusacak gibi oluyorum hiçbirşey yoken ama evde kaşık felan koyunca ağzıma hiçbirşey olmuyor

2 farklı günde gittim 2 kez iğne yaptım tam dişin içindeki çürüğü almak için o aleti sokup çıkardı 1-2 kez ondan sonrasını getiremedik hep midem bulandı baktı olmuyor 1 gün 2 gün dedi mecbur çekti. Şu an dişim 1 aya yakın süredir geçiçi macun gibi bişey sürdü öyle duruyor

Başka doktor var tanıdık adam 2 dk da çekeriz diyor

görende tutup çekmek 2 sn lik iş diyecek
Neyse önce bi çekeyim de ondan sonrasını mecbur sonra düşünürüm sen 2 yıl boş gezmişsin pek bi ağrın olmamış olurda ağrım olursa aklıma hep sen geleceksin acı çektiğimde hep seni hatırlarım artık
Yaş 24 hocam. Hocam ilk mesajınızda çektirmeyin dolgu yaptırın diyorsunuz paragrafın sonunda dolgu yaptırmayın gerçekten yazık diyorsunuz ya ben bu aralar çok paragraf sorusu çöze çöze kafayı yedim yada siz eksik veya yanlış yazdınız
Dolgu yaptırmayı bende isterdim ama üstteki mesajda da yazdığım gibi 2 kez gittim denedik doktorla olmadı. Çektirmek bi dert tekrar diş taktırmak ayrı bir dert valla bilmiyorum artık ne yapacam
Ben mesuliyet kabul etmem

Doktorlar boş dişe yapılması gerektiğini söylüyor.

Ama ben yaptırmak istemediğim için yaptırmadım, sen düşün karar ver