constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel bir hastane ise sedasyon yöntemi ile çekmesini isteyin. İğne yapıldıktan sonra mideniz bulanıyorsa psikolojik bir sorundan kaynaklanıyordur. Diş çekiminden yada dişçi koltuğundan yaşadığınız korku tetikliyordur yani.

Sedasyon yöntemi dişçiden korkan özellikle küçük çocuklar için kullanılan bir yöntem ama sizin için de uygulanabilir. Aşağıda daha detaylı bilgiyi bulabilirsiniz.

https://tr.wikipedia.org/wiki/Sedasyon

İmplant sorunuza gelince. 3 diş ve üzerinde boşluk yoksa açıkçası tavsiye etmem. Gerçi her dişe uygulanmaz. Mutlaka yeterli kemik yapısının olması gerekiyor. Kemik aşınması olmuşsa yapmazlar. Yapılırken de bir süre şişlikler ve ağrılar baş gösteriyor. Ama işlem bitip yaralar iyileştikten sonra kayayı kıracakmış gibi oluyor dişiniz.
Evet hocam psikolojik malesef. Doktor ağzını açmak için kaşık gibi bi aletle dişime bakmak için ağzımı açar açmaz başlıyor midem bulanmaya sanki kusacak gibi oluyorum hiçbirşey yoken ama evde kaşık felan koyunca ağzıma hiçbirşey olmuyor 2 farklı günde gittim 2 kez iğne yaptım tam dişin içindeki çürüğü almak için o aleti sokup çıkardı 1-2 kez ondan sonrasını getiremedik hep midem bulandı baktı olmuyor 1 gün 2 gün dedi mecbur çekti. Şu an dişim 1 aya yakın süredir geçiçi macun gibi bişey sürdü öyle duruyor Başka doktor var tanıdık adam 2 dk da çekeriz diyor görende tutup çekmek 2 sn lik iş diyecek
cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugüne kadar bir ağrı yaşatmadı hocam. Çok nadir olarak çok sıcak veya çok soğukta 4-5 saniyelik sızlama oldu. Araştırdığım ve öğrendiğim kadarı ile bir tane bile olsa boş diş kalmamalı. Köprü veya implant yaptırmak gerekiyor. En başarılısı implant ama nedense yaptırmak istemiyorum.
Neyse önce bi çekeyim de ondan sonrasını mecbur sonra düşünürüm sen 2 yıl boş gezmişsin pek bi ağrın olmamış olurda ağrım olursa aklıma hep sen geleceksin acı çektiğimde hep seni hatırlarım artık
alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı orjinal diş gibi görünüyor ameliyat ile yapıyolar ama tabiki orjinal dişin yerini tutmuyor benim tavsiyem çektirmeyin dolgu yaptırın yaşınızı bilmiyorum ama çektirdikten nede olsa yaptırırım diyorsunuz ama yatıramıyorsunuz seneler sonra yaptırıyorsunuz oda bütçeli oluyor bence dişiniz duruyorsa dolgu yaptırmayın gerçekten yazık
Yaş 24 hocam. Hocam ilk mesajınızda çektirmeyin dolgu yaptırın diyorsunuz paragrafın sonunda dolgu yaptırmayın gerçekten yazık diyorsunuz ya ben bu aralar çok paragraf sorusu çöze çöze kafayı yedim yada siz eksik veya yanlış yazdınız

Dolgu yaptırmayı bende isterdim ama üstteki mesajda da yazdığım gibi 2 kez gittim denedik doktorla olmadı. Çektirmek bi dert tekrar diş taktırmak ayrı bir dert valla bilmiyorum artık ne yapacam