Çekilmesi gerekiyorsa çektir hiçbir acısı yok çeneni koparsa anlamazsın,ben maalesef 3 ay önce koskoca 2 azı dişimi çektirdim,şu an çekim yapılan yerler gayet iyi durumda iyileşti implant tedavisine başlicam 2 diş için kim ne derse desin imkanın varsa implant en mükemmel seçenek.Artk bazı arkadaşlar nasıl işlem yapıyorsalar sırf milleti korkutuyorlar annemde dahil etrafımda onlarca kişi implant yaptırdı kesinlikle normal bir operasyon ağrısından farklı dayanılmayacak tarafı yok.