SimdiHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ev Sahibi %72 Zam Yapmak İstiyor - (YARDIM)
45
●3.228
- 03-08-2022, 09:46:24Orta yolu bulmaya çalışacağım hocam; çocuk olmaza yada onlarla ilgili okul planlarımız olmasa inanın hiç her türlü topa girerim ama işte maalesef elimizi kolumuzu bağlayan durumlarda var. Çevrede ki; kiralar daha fena. Muhtemelen kabul etmez ise bende sizin yaptığınız gibi yapacağım hocam. En azından Zaman kazanmak için.Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2022, 09:47:56Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
faydalı bilgilendirmenız ıcın çok teşekkür ederim - 03-08-2022, 09:51:01çık evimden dedikçe git mahkemeye ver böyle çıkmam mahkeme evi boşalt diyene kadar çıkmam de merak etme ev sahibi yaptığı usulsüzlüğü bildiği içi mahmemeyede veremez. zaten ne dicek yasal sınır 25 ama ben 72 arttırmak istiyorum mu dicek? o yüzden dolayı sıkıntı olmaz. kiranızı düzenli ödüyorsanız komşularınızla bir sorununuz yoksa emin ol hiç birşey yapamaz. dediğim gibi yapın mecburen susup gidecektir. mesela benim ev sahibim yurt dışında yaşıyor. türkiyede öğrencim var masrafları arttı diye birşey söyledi. bende bu beni ilgilendirmez eğer okutamıyorsanız çocuğunuzu okuldan alın yada gitsin çalışsın çocuk masraf yaptıkça ben kira mı ödeyeceğim dedim sustu kaldı. çocugun ev sahibide böyle arttırdı dedi bende vermeyin kirayı mahkemeye verin geçin dedim sonunda evi boşalt dedi ama ben böyle bir seçenek sununda mecburne sustu kaldı. Ben avukatımla konuştum böye böyle diyor diyin emin olun hiç birşey yapamaz. boştan yere çocuğunuzun rızkını böyle insalara yedirmeyin.wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2022, 09:54:18Çok teşekkür ederim hocam; inanın 2 gündür sitres, sinir tavan yapmış durumdayım zaten çocuklar için inanın her şey; yoksa kendi evimi buraya taşıyıp böyle bir topa hiç girmezdim. Bu evi tutarken aracı olan arkadaş ile önce görüşeceğim münakaşaya girmeden gereken açıklamayı yapması için dediğiniz gibi diretirse 3 yıllık sözleşmeye ve yazan maddelere uyarak oturmaya devam edeceğim. Sağ olun var olun hocam.Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2022, 10:07:52İşte ben hocam hem kiraciyim, hemde ev sahibi. Benim kiracım %25 diretiyor haklı olarak. Devlet 1 Temmuz 2023 yılına kadar tüm kiralık evlerdeki sözleşmeleri sabitledi. Bende evimden gelen kira ile bu kirayı ödüyorum ki; bana soracak olursaniz %30 ideal bir artış olurdu ama bir yandan Kredi ile ev alan veya kira geliri ile geçinenlere de ne diyebilirsiniz ki bilemedim. Piyasa alt üst olmuş durumda.PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2022, 10:11:01Burada %25 gibi bir kısıtlama çok gereksiz piyasayı alt üst eden durum bu. Enflasyon almış başını gitmiş %25 ile sınırlandırırım diyemezsin.wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem piyasa müdahalesi oldu, bütün fiyat artışları yüzde 25 ile sınırlandırılacak tam piyasa müdahalesi olsun.
Hatta enflasyona o kadar güveniliyorsa asgari ücret artışları da yüzde 25 ile sınırlandırılsın.
- 03-08-2022, 10:35:50Kesinlikle bilinçli bir hareket değildi; üstelik bu karar sadece ev kiraları için; bunun İş yeri kiraları, Araba piyasası, Gıda ürünleri nerden tutsanız elinizde kalıyor zaten. Bilemedim hocam; şansız tarafım hem kiracıyım hemde evsahibiyim ortada kaldım. Huzur istiyoruz ama töbe.PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle