Burada %25 gibi bir kısıtlama çok gereksiz piyasayı alt üst eden durum bu. Enflasyon almış başını gitmiş %25 ile sınırlandırırım diyemezsin.
Madem piyasa müdahalesi oldu, bütün fiyat artışları yüzde 25 ile sınırlandırılacak tam piyasa müdahalesi olsun.
Hatta enflasyona o kadar güveniliyorsa asgari ücret artışları da yüzde 25 ile sınırlandırılsın.
Kesinlikle bilinçli bir hareket değildi; üstelik bu karar sadece ev kiraları için; bunun İş yeri kiraları, Araba piyasası, Gıda ürünleri nerden tutsanız elinizde kalıyor zaten. Bilemedim hocam; şansız tarafım hem kiracıyım hemde evsahibiyim ortada kaldım. Huzur istiyoruz ama töbe.