Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
birkaç ay önce ev sahibim %100 oranda artış yapmak istedi. vermeyeceğimi söylediğimde de evi boşaltmam gerektiğini söyledi. ben avukat arkadaşımla da konuştum. Öncelikle size evi boşalt diyemez bunu dediğinde gidip mahkemeye verin ben mahkemeye çıkınca kira artış oranınızı söyleyceğim mahkeme evi boşaltmamı söyleyene kadar evi boşaltmam. Eğer kanunlara uymayacaksak o zaman niye vergi veriyoruz. Evi 2 şekilde boşaltmanızı talep edebilir. Birincisi kendisi eve taşınacaktır. bunu yazılı beyanla size iletsin bu şekilde yapınca evi 3 sene kimseye kiraya veremez verirse şikayet edersniz çok güzel cezaları var. İkincisi ise evi satacağını belirtir. böyle bir durumda da siz ben evi boşaltmayacağım. yeni ev sahibi ile konuşurum sizi ilgilendiren bir konu yok dersiniz ve konu geçer.
Orta yolu bulmaya çalışacağım hocam; çocuk olmaza yada onlarla ilgili okul planlarımız olmasa inanın hiç her türlü topa girerim ama işte maalesef elimizi kolumuzu bağlayan durumlarda var. Çevrede ki; kiralar daha fena. Muhtemelen kabul etmez ise bende sizin yaptığınız gibi yapacağım hocam. En azından Zaman kazanmak için.