Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çık evimden dedikçe git mahkemeye ver böyle çıkmam mahkeme evi boşalt diyene kadar çıkmam de merak etme ev sahibi yaptığı usulsüzlüğü bildiği içi mahmemeyede veremez. zaten ne dicek yasal sınır 25 ama ben 72 arttırmak istiyorum mu dicek? o yüzden dolayı sıkıntı olmaz. kiranızı düzenli ödüyorsanız komşularınızla bir sorununuz yoksa emin ol hiç birşey yapamaz. dediğim gibi yapın mecburen susup gidecektir. mesela benim ev sahibim yurt dışında yaşıyor. türkiyede öğrencim var masrafları arttı diye birşey söyledi. bende bu beni ilgilendirmez eğer okutamıyorsanız çocuğunuzu okuldan alın yada gitsin çalışsın çocuk masraf yaptıkça ben kira mı ödeyeceğim dedim sustu kaldı. çocugun ev sahibide böyle arttırdı dedi bende vermeyin kirayı mahkemeye verin geçin dedim sonunda evi boşalt dedi ama ben böyle bir seçenek sununda mecburne sustu kaldı. Ben avukatımla konuştum böye böyle diyor diyin emin olun hiç birşey yapamaz. boştan yere çocuğunuzun rızkını böyle insalara yedirmeyin.
Çok teşekkür ederim hocam; inanın 2 gündür sitres, sinir tavan yapmış durumdayım zaten çocuklar için inanın her şey; yoksa kendi evimi buraya taşıyıp böyle bir topa hiç girmezdim. Bu evi tutarken aracı olan arkadaş ile önce görüşeceğim münakaşaya girmeden gereken açıklamayı yapması için dediğiniz gibi diretirse 3 yıllık sözleşmeye ve yazan maddelere uyarak oturmaya devam edeceğim. Sağ olun var olun hocam.