wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte ben hocam hem kiraciyim, hemde ev sahibi. Benim kiracım %25 diretiyor haklı olarak. Devlet 1 Temmuz 2023 yılına kadar tüm kiralık evlerdeki sözleşmeleri sabitledi. Bende evimden gelen kira ile bu kirayı ödüyorum ki; bana soracak olursaniz %30 ideal bir artış olurdu ama bir yandan Kredi ile ev alan veya kira geliri ile geçinenlere de ne diyebilirsiniz ki bilemedim. Piyasa alt üst olmuş durumda.
Burada %25 gibi bir kısıtlama çok gereksiz piyasayı alt üst eden durum bu. Enflasyon almış başını gitmiş %25 ile sınırlandırırım diyemezsin.
Madem piyasa müdahalesi oldu, bütün fiyat artışları yüzde 25 ile sınırlandırılacak tam piyasa müdahalesi olsun.
Hatta enflasyona o kadar güveniliyorsa asgari ücret artışları da yüzde 25 ile sınırlandırılsın.