%100 enflasyon var
sen yasa koydum %25 zam diyeceksin çok zekiler ya piyasa DİNLEMEZ TAKMAZ yasa tutarsız hocam.
Ev Sahibi %72 Zam Yapmak İstiyor - (YARDIM)
45
●3.228
- 03-08-2022, 09:21:43
- 03-08-2022, 09:21:46O Bilgileri aynen okudum ama hocam; bir çok dalavere dönüyormuş, ben gelicem, evde tadilat olacak ne bilim türlü türlü şeyler duyuyorum ortalıkta.ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2022, 09:21:47Bu yıl %25 hesaplayıp üzerine ekleyin ve her ay ödemeye devam edin. Herhangi bir yasal hakkı olamaz. Yasal olmayan çözümlere başvuracak bir karakter ise, avukatınıza durumu bildiren bir dilekçe yazın ve başıma gelecek bir olumsuz durum için ev sahibinden şüpheleniyorum.wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukatınız size daha iyi yön verecektir. Akıl vermek gibi olmasın - 03-08-2022, 09:24:38Özel olarak bir avukatım yok hocam, etrafta şimdi soruyorum bir kaç arkadaşa tanıdık Avukat özellikle. Teşekkür ederim bilgiler için.Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2022, 09:25:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.%25 en üst zamı ekleyerek banka hesabına ödemeye devam et hiçbir şey olmaz. olursa yazarsın Türkiye'de avukat dostlarım var. tahliye mahliye derken2-3 sene geçer, dava açarsa bile sonuç en geç bu kadar. Ev sahibine de suç duyurusunda bulunursun Kanun ve kurallar herkes içindir. uymayan ceza yer. Ama Türkiye'nin şirazesi kaydı onu bir şey diyemem
- 03-08-2022, 09:25:47Maalesef hocam; kesinlikle öyle yasa da sıkıntılı; Ben ise daha şansız olarak hem kiracı hem ev sahibiyim. Benim Kiracım'da %25 üstü olamaz diyor, Ev sahibim %72 diyor. Ortada kaldık.LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2022, 09:26:33BİR yakınım farkında olmadan yıllar önce tahlıye taahhutnamesı ımzalamıs ev sahıbıde bu belge dahılınde sıkıştırıyor,resmı degerı yokmu bunun gercekten?Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2022, 09:26:45Öyle yapacağım hocam muhtemelen yinede huzursuzluk olmasın diye aradaki arkadaşlara bilgi verip orta yolu bulmaya çalışacağım.KLM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocam, mutlaka yazarım size.