• 03-08-2022, 09:21:43
    #10
    %100 enflasyon var

    sen yasa koydum %25 zam diyeceksin çok zekiler ya piyasa DİNLEMEZ TAKMAZ yasa tutarsız hocam.
  • 03-08-2022, 09:21:46
    #11
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz zam zamanı yasal oranda zam yapıp bankadan göndermeye devam edin. Sözleşme bitene kadar devam edersiniz ki anladığım kadarıyla daha 2 sene var.
    O Bilgileri aynen okudum ama hocam; bir çok dalavere dönüyormuş, ben gelicem, evde tadilat olacak ne bilim türlü türlü şeyler duyuyorum ortalıkta.
  • 03-08-2022, 09:21:47
    #12
    Kurumsal PLUS
    wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 3 yıllık sözleşme yaptık; bu yıl malum devletin koyduğu bir kanun var. Gelecek yıl bu bittiğinde de TÜFE'den yaparak devam edeceğiz bu durumda doğru mu?

    Ailem ile birlikte yaşıyorum hocam; Aidat düzenli, Kira'yi de 15 gün öncesinden ödüyorum hiç bir sorun yok.
    Bu yıl %25 hesaplayıp üzerine ekleyin ve her ay ödemeye devam edin. Herhangi bir yasal hakkı olamaz. Yasal olmayan çözümlere başvuracak bir karakter ise, avukatınıza durumu bildiren bir dilekçe yazın ve başıma gelecek bir olumsuz durum için ev sahibinden şüpheleniyorum.

    Avukatınız size daha iyi yön verecektir. Akıl vermek gibi olmasın
  • 03-08-2022, 09:23:31
    #13
    KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ev sahibinin ev sahibi de %75 zam yapmak istiyor olabilir.
    düzeltme.
  • 03-08-2022, 09:24:38
    #14
    Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yıl %25 hesaplayıp üzerine ekleyin ve her ay ödemeye devam edin. Herhangi bir yasal hakkı olamaz. Yasal olmayan çözümlere başvuracak bir karakter ise, avukatınıza durumu bildiren bir dilekçe yazın ve başıma gelecek bir olumsuz durum için ev sahibinden şüpheleniyorum.

    Avukatınız size daha iyi yön verecektir. Akıl vermek gibi olmasın
    Özel olarak bir avukatım yok hocam, etrafta şimdi soruyorum bir kaç arkadaşa tanıdık Avukat özellikle. Teşekkür ederim bilgiler için.
  • 03-08-2022, 09:25:27
    #15
    KLM
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    %25 en üst zamı ekleyerek banka hesabına ödemeye devam et hiçbir şey olmaz. olursa yazarsın Türkiye'de avukat dostlarım var. tahliye mahliye derken2-3 sene geçer, dava açarsa bile sonuç en geç bu kadar. Ev sahibine de suç duyurusunda bulunursun Kanun ve kurallar herkes içindir. uymayan ceza yer. Ama Türkiye'nin şirazesi kaydı onu bir şey diyemem
  • 03-08-2022, 09:25:47
    #16
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 enflasyon var

    sen yasa koydum %25 zam diyeceksin çok zekiler ya piyasa DİNLEMEZ TAKMAZ yasa tutarsız hocam.
    Maalesef hocam; kesinlikle öyle yasa da sıkıntılı; Ben ise daha şansız olarak hem kiracı hem ev sahibiyim. Benim Kiracım'da %25 üstü olamaz diyor, Ev sahibim %72 diyor. Ortada kaldık.
  • 03-08-2022, 09:26:33
    #17
    Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın,

    %25 üstü zam yasak. Sözleşme tarihi bittiğinde ( bitmeden 2 ay önce siz ihtarname çekip çıkışınızı vermeyecekseniz ) otomatik olarak yenilenir. Aidat, Kira ve Ahlaki durum konusunda herhangi bir sorun veya eksiklik yok ise
    5+5 Yıl şeklinde kendini yeniler o sözleşme.

    Bazıları bir yıllık yapıp, tahliye taahütnamesi imzalatıyor. Onunda bir değeri yok resmiyette.
    BİR yakınım farkında olmadan yıllar önce tahlıye taahhutnamesı ımzalamıs ev sahıbıde bu belge dahılınde sıkıştırıyor,resmı degerı yokmu bunun gercekten?
  • 03-08-2022, 09:26:45
    #18
    KLM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %25 en üst zamı ekleyerek banka hesabına ödemeye devam et hiçbir şey olmaz. olursa yazarsın Türkiye'de avukat dostlarım var. tahliye mahliye derken2-3 sene geçer, dava açarsa bile sonuç en geç bu kadar. Ev sahibine de suç duyurusunda bulunursun Kanun ve kurallar herkes içindir. uymayan ceza yer. Ama Türkiye'nin şirazesi kaydı onu bir şey diyemem
    Öyle yapacağım hocam muhtemelen yinede huzursuzluk olmasın diye aradaki arkadaşlara bilgi verip orta yolu bulmaya çalışacağım.

    Çok teşekkür ederim hocam, mutlaka yazarım size.