Günaydın,
%25 üstü zam yasak. Sözleşme tarihi bittiğinde ( bitmeden 2 ay önce siz ihtarname çekip çıkışınızı vermeyecekseniz ) otomatik olarak yenilenir. Aidat, Kira ve Ahlaki durum konusunda herhangi bir sorun veya eksiklik yok ise
5+5 Yıl şeklinde kendini yeniler o sözleşme.
Bazıları bir yıllık yapıp, tahliye taahütnamesi imzalatıyor. Onunda bir değeri yok resmiyette.
BİR yakınım farkında olmadan yıllar önce tahlıye taahhutnamesı ımzalamıs ev sahıbıde bu belge dahılınde sıkıştırıyor,resmı degerı yokmu bunun gercekten?