ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz zam zamanı yasal oranda zam yapıp bankadan göndermeye devam edin. Sözleşme bitene kadar devam edersiniz ki anladığım kadarıyla daha 2 sene var.
O Bilgileri aynen okudum ama hocam; bir çok dalavere dönüyormuş, ben gelicem, evde tadilat olacak ne bilim türlü türlü şeyler duyuyorum ortalıkta.