LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%100 enflasyon var

sen yasa koydum %25 zam diyeceksin çok zekiler ya piyasa DİNLEMEZ TAKMAZ yasa tutarsız hocam.
Maalesef hocam; kesinlikle öyle yasa da sıkıntılı; Ben ise daha şansız olarak hem kiracı hem ev sahibiyim. Benim Kiracım'da %25 üstü olamaz diyor, Ev sahibim %72 diyor. Ortada kaldık.