Hocam 3 yıllık sözleşme yaptık; bu yıl malum devletin koyduğu bir kanun var. Gelecek yıl bu bittiğinde de TÜFE'den yaparak devam edeceğiz bu durumda doğru mu?
Ailem ile birlikte yaşıyorum hocam; Aidat düzenli, Kira'yi de 15 gün öncesinden ödüyorum hiç bir sorun yok.
Bu yıl %25 hesaplayıp üzerine ekleyin ve her ay ödemeye devam edin. Herhangi bir yasal hakkı olamaz. Yasal olmayan çözümlere başvuracak bir karakter ise, avukatınıza durumu bildiren bir dilekçe yazın ve başıma gelecek bir olumsuz durum için ev sahibinden şüpheleniyorum.
Avukatınız size daha iyi yön verecektir. Akıl vermek gibi olmasın