%25 en üst zamı ekleyerek banka hesabına ödemeye devam et hiçbir şey olmaz. olursa yazarsın Türkiye'de avukat dostlarım var. tahliye mahliye derken2-3 sene geçer, dava açarsa bile sonuç en geç bu kadar. Ev sahibine de suç duyurusunda bulunursun Kanun ve kurallar herkes içindir. uymayan ceza yer. Ama Türkiye'nin şirazesi kaydı onu bir şey diyemem
Öyle yapacağım hocam muhtemelen yinede huzursuzluk olmasın diye aradaki arkadaşlara bilgi verip orta yolu bulmaya çalışacağım.
Çok teşekkür ederim hocam, mutlaka yazarım size.