Orta yolu bulmaya çalışacağım hocam; çocuk olmaza yada onlarla ilgili okul planlarımız olmasa inanın hiç her türlü topa girerim ama işte maalesef elimizi kolumuzu bağlayan durumlarda var. Çevrede ki; kiralar daha fena. Muhtemelen kabul etmez ise bende sizin yaptığınız gibi yapacağım hocam. En azından Zaman kazanmak için.
çık evimden dedikçe git mahkemeye ver böyle çıkmam mahkeme evi boşalt diyene kadar çıkmam de merak etme ev sahibi yaptığı usulsüzlüğü bildiği içi mahmemeyede veremez. zaten ne dicek yasal sınır 25 ama ben 72 arttırmak istiyorum mu dicek? o yüzden dolayı sıkıntı olmaz. kiranızı düzenli ödüyorsanız komşularınızla bir sorununuz yoksa emin ol hiç birşey yapamaz. dediğim gibi yapın mecburen susup gidecektir. mesela benim ev sahibim yurt dışında yaşıyor. türkiyede öğrencim var masrafları arttı diye birşey söyledi. bende bu beni ilgilendirmez eğer okutamıyorsanız çocuğunuzu okuldan alın yada gitsin çalışsın çocuk masraf yaptıkça ben kira mı ödeyeceğim dedim sustu kaldı. çocugun ev sahibide böyle arttırdı dedi bende vermeyin kirayı mahkemeye verin geçin dedim sonunda evi boşalt dedi ama ben böyle bir seçenek sununda mecburne sustu kaldı. Ben avukatımla konuştum böye böyle diyor diyin emin olun hiç birşey yapamaz. boştan yere çocuğunuzun rızkını böyle insalara yedirmeyin.