Hocam burada piyasa devreye giriyor ne yazık ki. Sen 25 dedin o 75 dedi illa bir ortası bulunur ama yüzde 25 zam bu piyasa da akıl işi değil. Bence senın de farklı bir oranda güncelleme istemen gerekirdi.
İşte ben hocam hem kiraciyim, hemde ev sahibi. Benim kiracım %25 diretiyor haklı olarak. Devlet 1 Temmuz 2023 yılına kadar tüm kiralık evlerdeki sözleşmeleri sabitledi. Bende evimden gelen kira ile bu kirayı ödüyorum ki; bana soracak olursaniz %30 ideal bir artış olurdu ama bir yandan Kredi ile ev alan veya kira geliri ile geçinenlere de ne diyebilirsiniz ki bilemedim. Piyasa alt üst olmuş durumda.