SimdiHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yardımcınız olsun hocam bazı ev sahipleri dediğiniz gibi doymak bilmiyor oturduğum ev kira 10 ay oldu oturalı taşınırken ev sahibi evi kesinlikle satmayacağını söylemişti şimdi sattı yeni ev sahibi ile sözleşme yaptık %120 zam yaptı mecbur kabul ettim.
Normalde yeni sahibi ile sözleşme yapmanız gerek yoktu hocam; direk eski sahibi ile yaptığınız 2-3 yıllık ne ise sözleşme geçerliliğini koruyordu sadece sözleşme bitiminde yeniden hocam. Tabi; kendi eve ben geçeceğim diyerek çıkartma hakkı var maalesef.