Aşı olmayana yaptırım mevzuuu
72
●1.649
- 30-07-2021, 13:22:41Ne olduğu belirsiz işe yarayıp yaramadığı tam olarak anlaşılmayan bir aşıyı olmak istemiyorum bu kadar basit. (50 yaş üstü olsaydım hemen olurdum)
Aradan 2-3 yıl geçer insanlarda bir yan etkisi olmadığı, aksine covidden koruduğu belli olur ozaman belki olurum.
Aşı olanların kendilerini süper zeka olmayanları cahil olarak görmeleride beni güldürüyor bu tiplere tavsiyem acilen zeka aşısı olmaları. - 30-07-2021, 13:45:08Tartışalım ama bu şekilde değil, mesela insanları aşı olmaya nasıl teşvik ederiz diye konu açabilirsiniz veya neden aşı olmadıklarını öğrenmek için açabilirsiniz ama çıkmaz bi tartışmaya girmek tamamen zaman kaybı ve birbirimize olan saygıyı da azalttığını düşünüyorum mesela benim tartışmadığım adam bu konuyu görüp beni engelliyor bu mantıklı mı ben adamın adını bile bilmiyorum hemen bana karşı bi ön yargı koyuyor,PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşı için şunu yapabilirler şu tarihten itibaren aşılar ücretli olacak denilip aşıya teşvik edilebilir ki böyle olursa birçok kişinin vurulacağını düşünüyorum ben de dahil
- 30-07-2021, 13:47:23Facebook`da 60 yaş üstü dedelerin paylaşımları buraya da gelmeye başlamış. Hergün büyük resmi görüp bu büyük oyunu bozuyorlar.MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2021, 13:48:07Aşı oldum diye kendini süper zeka sananı da ilk kez sizden duyuyorum.KeyTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2021, 14:09:51Aşı olsak maskeyi çıkarıp normal hayata dönebilecek miyim?
cevap- Hayır maskeyle yaşamayı öğrenmeliyiz
Aşı olursam ve sonraki süreçte organ yetmezliği, doğal bağışıklık sistemimde kalıcı hasar meydana gelir mi? Herhangi bir olumsuz durumda dava açsam tazminatımı kim ödemeyecek?
cevap- bilmiyoruz elimizde yeterli veri yok ayrıca kağıt imzaladın ya para mara yok
Aşı olmayan kişilerin katli vacipse neden turistlere PCR testi yapılmadan ülkeye sokuluyor? Neden Afgan ve Pakistanlılar pasaportları bile olmadan içeri alınıyor?
cevap- An unknown error occurred
