Ne olduğu belirsiz işe yarayıp yaramadığı tam olarak anlaşılmayan bir aşıyı olmak istemiyorum bu kadar basit. (50 yaş üstü olsaydım hemen olurdum)

Aradan 2-3 yıl geçer insanlarda bir yan etkisi olmadığı, aksine covidden koruduğu belli olur ozaman belki olurum.

Aşı olanların kendilerini süper zeka olmayanları cahil olarak görmeleride beni güldürüyor bu tiplere tavsiyem acilen zeka aşısı olmaları.