Hocam kanımca her şey ortada iken her şey net iken 'Aşı olmak Amerikanın oyunu' diyen insanlara eğitim vermek gerekir. Hala inanmayanlar var. Covid-19 yalan diyenler var. Bunlar ciddi sıkıntı. Adamlar gördüklerine bile inanmıyorlar. İlginç bir durum.