• 30-07-2021, 14:43:56
    #55
    Üyeliği durduruldu
    İnsanlar 1 yıllı ksüreçte anormal bir şekilde korkutuldu. Görülüyor ki insanlığın çoğu gönüllü olarak aşı yanlısı oldu.
    Bundan sonraki süreçte aşı-maske faşizmi başlarsa hiç şaşmam.
    Bunu yapan ve yapacak olan insanlara sadece acıyorum. Çünkü aşı olarak zaten kobay olmayı ve ne idüğü belirsiz bir sıvıyı bünyeye çekmeyi kabul etmiş bir insan. kendine kötülük yapan insana ne diyebiliirm ki?
  • 30-07-2021, 14:49:00
    #56
    Aşı karşıtları bir tarikat gibi kendilerini yanlılşlayan hiç bir kaynağı okumadan 3 satırlık sosyal medya sloganları ile fikir üretiyorlar.
    İstatistik okumasını bilmeyip fikir üreten arkadaşlar var.
    Clickbait haberlerden şu ülkede vakalar patladı haberlerini okuyup fikir üretenler var.

    Alın size bilimsel yayın.
    Dünyanın saygın tıp yayınlarından "The New England Journal of Medicine"da yeni yayınlanmış bir araştırma sonucu.
    https://www.nejm.org/doi/pdf/10.1056...icleTools=true
    Biontech aşısı delta varyantına karşı tek dozda %37 çift dozda %88 koruma sağlıyor.
    Yani tek doz aşı olan ve virüsle karşılaşan 10 kişiden 6 sı hasta olabilir.
    Çift doz aşı olanlardan ise virüsle karşılaşan 10 kişiden 1'i hasta olur.

    Ancak aşının koruması ikinci dozdan 3 hafta sonra maksimum düzeye erişiyor.
    Birileri sürekli İsrail'de aşılılar hasta oluyor diye saçma sapan fikirler ortaya atıyorlar.
    Clickbait haberlerde İsrail'de vaka sayısı patladı deniliyor, patlayan vaka sayısı delta varyantına rağmen 300 lerden 2000'e çıkmış.
    Oysa alfa varyantı zamanı 8-10 bin arası geziyordu.
    Üstelik vaka sayısı 2000 lere çıkmasına rağmen vefat sayısı haftalık 10 kişi civarlarında.
    Yani ölü sayısı yok denecek kadar az.
    Ayrıca İsrail aşılanmamış olsaydı o rakamların bugün 15-20 bin olmayacağını nereden biliyorsunuz?

    Birileri diyor ki ne olduğu tam anlaşılamayan aşı.
    Biontech in yeteri kadar antikor ürettiği %80-90 üzerinde koruyuculuğu olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış bir gerçek.
    Ama hayatında bir tane bilimsel yayın okumamış adamlar sosyal medyada aşının ne olduğu belli değil saçmalığını okuyunca ne olduğunu anlayamıyor tabi.
    Alın size link, facebookta instagramda twitterda clickbait dandik haber sitelerinden değil bilimsel yayınlardan okuyun.
    https://www.nejm.org/doi/full/10.105...=featured_home
    43 bin denek üzerinde yapılan faz 3 çalışmalarından biontech aşısının %95 işe yaradığı tespit edilmiş.
    Alıntı
    The safety profile of BNT162b2 was characterized by short-term, mild-to-moderate pain at the injection site, fatigue, and headache. The incidence of serious adverse events was low and was similar in the vaccine and placebo groups.
    Güvenlik konusunda da diyor ki, 43 bin kişide yapılan araştırmada ortaya çıkan yan etkiler iğne yapılan yerde kısa süreli ve orta dereceli ağrı, yorgunluk ve baş ağrısı. Ciddi yan etkiler düşük ve placebo grubu ile benzer oranda görülüyor. Yani aşının güvenliği ile ilgili de bir tehlike tespit edilmemiş. Ve o yüzden bugün salgına karşı bu aşı kullanılıyor.
  • 30-07-2021, 15:33:59
    #57
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı karşıtları bir tarikat gibi kendilerini yanlılşlayan hiç bir kaynağı okumadan 3 satırlık sosyal medya sloganları ile fikir üretiyorlar.
    İstatistik okumasını bilmeyip fikir üreten arkadaşlar var.
    Clickbait haberlerden şu ülkede vakalar patladı haberlerini okuyup fikir üretenler var.

    Alın size bilimsel yayın.
    Dünyanın saygın tıp yayınlarından "The New England Journal of Medicine"da yeni yayınlanmış bir araştırma sonucu.
    https://www.nejm.org/doi/pdf/10.1056...icleTools=true
    Biontech aşısı delta varyantına karşı tek dozda %37 çift dozda %88 koruma sağlıyor.
    Yani tek doz aşı olan ve virüsle karşılaşan 10 kişiden 6 sı hasta olabilir.
    Çift doz aşı olanlardan ise virüsle karşılaşan 10 kişiden 1'i hasta olur.

    Ancak aşının koruması ikinci dozdan 3 hafta sonra maksimum düzeye erişiyor.
    Birileri sürekli İsrail'de aşılılar hasta oluyor diye saçma sapan fikirler ortaya atıyorlar.
    Clickbait haberlerde İsrail'de vaka sayısı patladı deniliyor, patlayan vaka sayısı delta varyantına rağmen 300 lerden 2000'e çıkmış.
    Oysa alfa varyantı zamanı 8-10 bin arası geziyordu.
    Üstelik vaka sayısı 2000 lere çıkmasına rağmen vefat sayısı haftalık 10 kişi civarlarında.
    Yani ölü sayısı yok denecek kadar az.
    Ayrıca İsrail aşılanmamış olsaydı o rakamların bugün 15-20 bin olmayacağını nereden biliyorsunuz?

    Birileri diyor ki ne olduğu tam anlaşılamayan aşı.
    Biontech in yeteri kadar antikor ürettiği %80-90 üzerinde koruyuculuğu olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış bir gerçek.
    Ama hayatında bir tane bilimsel yayın okumamış adamlar sosyal medyada aşının ne olduğu belli değil saçmalığını okuyunca ne olduğunu anlayamıyor tabi.
    Alın size link, facebookta instagramda twitterda clickbait dandik haber sitelerinden değil bilimsel yayınlardan okuyun.
    https://www.nejm.org/doi/full/10.105...=featured_home
    43 bin denek üzerinde yapılan faz 3 çalışmalarından biontech aşısının %95 işe yaradığı tespit edilmiş.
    Güvenlik konusunda da diyor ki, 43 bin kişide yapılan araştırmada ortaya çıkan yan etkiler iğne yapılan yerde kısa süreli ve orta dereceli ağrı, yorgunluk ve baş ağrısı. Ciddi yan etkiler düşük ve placebo grubu ile benzer oranda görülüyor. Yani aşının güvenliği ile ilgili de bir tehlike tespit edilmemiş. Ve o yüzden bugün salgına karşı bu aşı kullanılıyor.
    Ayrıca delta varyantı şu ana kadarki en az ölüme yol açan varyant. Diğer varyantlardan daha hızlı bulaşıp daha az hasta eden bjr varyant. Hazır virüsün ölümcül etkisi azalmışken aşı ile iyice etkisiz hale getirmek çok çok faydalı olacaktır.
  • 30-07-2021, 15:39:31
    #58
    Yine komik bir konu yine trajikomik cevaplar ... Boyle konularin yasaklanmasi lazım report edildi .
  • 30-07-2021, 15:50:30
    #59
    Espanol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine komik bir konu yine trajikomik cevaplar ... Boyle konularin yasaklanmasi lazım report edildi .
    Sen report ettiysen kesin yasaklanır emin ol.
  • 30-07-2021, 15:59:15
    #60
    Sizi içtenlikle takip ediyorum bilimsel kanıtlar vs.. sunuyorsunuz ama velakin bizim Sağlık bakanlığımız bize hiç bir bilgi vermiyor. Dediğim gibi ölenlerin neden otopsi yapılmadığı veya otopsi yapıldı ise sonuçları vs.. gibi bir çok bilinmezlik var ŞEFFAF olunmadığı sürece her şeye karşıyım. Benim yöneticilerim beni aydınlatacak ki bende güveneyim.
    Bana devamlı aşı ol baskısı uygularsan ben aşı olmam.
    Hani derler ya devamlı başıma kakma bunların yaptığıda bu devamlı aşı ol demekle olmuyor bu insanları aydınlatmadan bu iş olmaz.
    Yazacak çok şey var fakat gerek yok beni ikna edecek açıklama yapılmadığı sürece aşı olmayacağım ne kadar kısıtlama koyarlarsa koysunlar zor bu iş.

    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı karşıtları bir tarikat gibi kendilerini yanlılşlayan hiç bir kaynağı okumadan 3 satırlık sosyal medya sloganları ile fikir üretiyorlar.
    İstatistik okumasını bilmeyip fikir üreten arkadaşlar var.
    Clickbait haberlerden şu ülkede vakalar patladı haberlerini okuyup fikir üretenler var.

    Alın size bilimsel yayın.
    Dünyanın saygın tıp yayınlarından "The New England Journal of Medicine"da yeni yayınlanmış bir araştırma sonucu.
    https://www.nejm.org/doi/pdf/10.1056...icleTools=true
    Biontech aşısı delta varyantına karşı tek dozda %37 çift dozda %88 koruma sağlıyor.
    Yani tek doz aşı olan ve virüsle karşılaşan 10 kişiden 6 sı hasta olabilir.
    Çift doz aşı olanlardan ise virüsle karşılaşan 10 kişiden 1'i hasta olur.

    Ancak aşının koruması ikinci dozdan 3 hafta sonra maksimum düzeye erişiyor.
    Birileri sürekli İsrail'de aşılılar hasta oluyor diye saçma sapan fikirler ortaya atıyorlar.
    Clickbait haberlerde İsrail'de vaka sayısı patladı deniliyor, patlayan vaka sayısı delta varyantına rağmen 300 lerden 2000'e çıkmış.
    Oysa alfa varyantı zamanı 8-10 bin arası geziyordu.
    Üstelik vaka sayısı 2000 lere çıkmasına rağmen vefat sayısı haftalık 10 kişi civarlarında.
    Yani ölü sayısı yok denecek kadar az.
    Ayrıca İsrail aşılanmamış olsaydı o rakamların bugün 15-20 bin olmayacağını nereden biliyorsunuz?

    Birileri diyor ki ne olduğu tam anlaşılamayan aşı.
    Biontech in yeteri kadar antikor ürettiği %80-90 üzerinde koruyuculuğu olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış bir gerçek.
    Ama hayatında bir tane bilimsel yayın okumamış adamlar sosyal medyada aşının ne olduğu belli değil saçmalığını okuyunca ne olduğunu anlayamıyor tabi.
    Alın size link, facebookta instagramda twitterda clickbait dandik haber sitelerinden değil bilimsel yayınlardan okuyun.
    https://www.nejm.org/doi/full/10.105...=featured_home
    43 bin denek üzerinde yapılan faz 3 çalışmalarından biontech aşısının %95 işe yaradığı tespit edilmiş.
    Güvenlik konusunda da diyor ki, 43 bin kişide yapılan araştırmada ortaya çıkan yan etkiler iğne yapılan yerde kısa süreli ve orta dereceli ağrı, yorgunluk ve baş ağrısı. Ciddi yan etkiler düşük ve placebo grubu ile benzer oranda görülüyor. Yani aşının güvenliği ile ilgili de bir tehlike tespit edilmemiş. Ve o yüzden bugün salgına karşı bu aşı kullanılıyor.
  • 30-07-2021, 16:13:09
    #61
    Aşı olunca tamamen olmayacaksın diye bir şey yokki.Şu hayatta hiçbir şeyin garantisi yok aşının mı olucak? Yapılan sadece bir önlem.Nasıl grip aşısı yaptırırsın son baharda önlem olması gibi.Görüyorum ki bazı yaratıklar yine cehaletini ortaya koymuş
  • 30-07-2021, 16:45:10
    #62
    Gelsinler zorlasınlar beni.Olmuyorum.
  • 30-07-2021, 16:49:16
    #63
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelsinler zorlasınlar beni.Olmuyorum.
    Öyle bir şey yok hocam, istemeyen hiç bir şekilde olmamalı zaten. Diğer yaptırım kısıtlama vs onlarda Devletin vereceği karar. Biz burada beyin fırtınası yapıyoruz sadece.
    • Akbas
    Akbas bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.