• 30-07-2021, 10:26:35
    #10
    Yaptırım bazında avm gibi yerlere alınmamak tarzında şeyler olabilir sanırım. Ancak, toplumsal bağışıklık oranı güncel olarak %80 imiş. Yani hala yeterli seviyeye ulaşmadık gibi görünüyor.
  • 30-07-2021, 10:27:07
    #11
    aşı olan kendini korur ben aşı olmak istemiyorum
  • 30-07-2021, 10:28:22
    #12
    Komplo teorileri üretmekte üstüne yok milletimizin, haftasonu yine olmayı planlıyorum.
  • 30-07-2021, 10:30:50
    #13
    Aşıya zerre kadar inanmıyorum ama iki dozu da oldum. Kastamonu'da Ziraat Bankası şubeleri ilk doz aşısını olmayanları almamaya başlamış. Orada yaşayan bir arkadaşımızdan duydum. Eğer arkadaşın dediği doğru ise zaten kısıtlamalar başlamış.
  • 30-07-2021, 10:31:48
    #14
    Demokrasi bu mu?
  • 30-07-2021, 10:31:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim işyerinde Sayın Müdürümüz(!) bugün 3 haftaya kadar aşıları olmayanları fabrikaya sokmam dedi.
    Tıpası yemez, yasal dayanağı yok
  • 30-07-2021, 10:32:06
    #16
    TASARIM AJANSI
    Aşı olmayanlar aşı olanları hasta edebilcekse aşının anlamı ne
  • 30-07-2021, 10:33:30
    #17
    Beyyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıpası yemez, yasal dayanağı yok
    bal gibi bir bahane bulur halleder. pandemide bir sürü elemanı hallettikleri gibi. bir yol uydururlar
  • 30-07-2021, 10:34:11
    #18
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim işyerinde Sayın Müdürümüz(!) bugün 3 haftaya kadar aşıları olmayanları fabrikaya sokmam dedi.
    iyi yapmis