Aşıya zerre kadar inanmıyorum ama iki dozu da oldum. Kastamonu'da Ziraat Bankası şubeleri ilk doz aşısını olmayanları almamaya başlamış. Orada yaşayan bir arkadaşımızdan duydum. Eğer arkadaşın dediği doğru ise zaten kısıtlamalar başlamış.