Konu
Aşı olmayana yaptırım mevzuuu
30-07-2021, 10:30:50
#13
ykbweb
Aşıya zerre kadar inanmıyorum ama iki dozu da oldum. Kastamonu'da Ziraat Bankası şubeleri ilk doz aşısını olmayanları almamaya başlamış. Orada yaşayan bir arkadaşımızdan duydum. Eğer arkadaşın dediği doğru ise zaten kısıtlamalar başlamış.