• 30-07-2021, 10:19:53
    #1
    Son günlerde forumda sıkça konuştuğumuz aşı olma, olmama konusu ve buna bağlı aşı olmayanlara yaptırım konuları.

    Dün itibariyle 17 yaş üzeri 68 milyon nüfusun 41 milyonu aşı olmuş durumda. Özetle kendi iradesiyle aşı olanların sayısı halen aşı olmayanların sayisindan nerdeyse 2 kat fazla. Bu aşı olmayanların hepsi de aşıyı reddedenler değil özellikle doğuda aşıdan haberi bile olmayanlar var halen. Bunları da çıkarsak kendi isteğiyle aşı olmayanların sayısı 3-5 milyon kişilik bir grup kalıyor geriye.

    Neticede demokrasi ile ve çoğunluğun kararı ile yönetilen bir ülke olduğumuza göre aşı olmayı tercih edenlerin çoğunlukta olduğu bir ülkede aşı olma olmama tartışmalarına en net cevap verilmiştir kanımca.

    Yaptırım yasak vs bunlar devletin alacağı kararlar ama görünen köy kılavuz istemez. Devlet aşı olan çoğunluğu korumak için adım adım kısıtlamaları başlatacaktır.
    • CRNDigital
    • AFNaNTiK
    CRNDigital ve AFNaNTiK bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 30-07-2021, 10:21:21
    #2
    Bizim işyerinde Sayın Müdürümüz(!) bugün 3 haftaya kadar aşıları olmayanları fabrikaya sokmam dedi.
  • 30-07-2021, 10:22:26
    #3
    Sorun da o ya, aşı yapanlar yapmayanları zorlyacak. Konu siyasete kayacak. 😇😇😇 Çatışma çıkacak.
  • 30-07-2021, 10:22:45
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bencede kısıtlamalar başlasın
  • 30-07-2021, 10:22:57
    #5
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim işyerinde Sayın Müdürümüz(!) bugün 3 haftaya kadar aşıları olmayanları fabrikaya sokmam dedi.
    Yanlış bir düşünce, sözde zorlama olmayacaktı.
    • StRuCTUrE
    • Webx
    • MveM
    StRuCTUrE, Webx, MveM ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 30-07-2021, 10:23:41
    #6
    Herkes olmalı boşanamı oldu olanlar.
  • 30-07-2021, 10:24:22
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış bir düşünce, sözde zorlama olmayacaktı.
    Aynen öyle. Covid atlattım 4. ayda, takip etmişler banada soruyorlar aşı gelmedimi diye, aşı geldi. lakin antikor şuan yüksek zaten baktırdım, 15-20 gün yada 1,5-2 ay bekleyip öyle yaptırmak istiyorum ama baskı var. Bakalım...
  • 30-07-2021, 10:24:29
    #8
    Demokrasi eşit değildir başkalarının özgürlüğünü kısıtlamak.
  • 30-07-2021, 10:25:18
    #9
    Aşı olanlar risk altındaysa neden aşı oldular o zaman.