• 30-07-2021, 10:34:27
    #19
    Aşılı ve aşısız olarak insanları kutuplaştırmak yerine bilinçsizde hareket edenleri bilinçleştirseler daha hızlı yol katedeceğiz. Bu kadar çok insan aşı oldu da ne oldu? Bana bişey olmaz artık edasıyla obar senin, bu avm benim, o düğün senin, bu party benim diye 4. dalga başlamadı mı?
    Aşılı olanlar kral, aşısız olanlar pis kaka denmemeli. Aşılı olanlarında hastalığı kapabileceği hatta onlarında potansiyel taşıyıcı olduğu insanlara öğretilmeli. Aşıyı göklere çıkartmak yerine doğru bilgiler verilmeli. 6 Ay önce biontech dandik aşı idi sinovak kaliteli aşı idi hani. Şimdi 2 doz sinovak olanlara aynı kişi sinovak dandik aşı tekrar gel biontec ol diye söylüyor ise insanlar aşıya nasıl güvensin? İnsanlar deneme tahtası mı?
    Hani biontec -70derece'de muhafaza edilmesi gerekiyordu ama otogarda biontec, sinovaac diye seyyar satıcı gibi aşı vurulmaya nasıl başlandı?
    Zaten herşey yeterince şeffaf, bilim ve istatistiğe dayalı ve doğru şekilde ilerlese emin olun insanlar koşa koşa aşı olacak. Sözün özü aşılı - aşısız diye insanları damgalamak ve kutuplaştırmak yerine bir an önce doğru bilgiler, doğru istatistikler ile insanlar bilinçlendirilmeli. Turizmden 3-5 milyon kasaya para girecek diye Yurdum insanınız hayatı hiçe sayılmamalı.
  • 30-07-2021, 10:34:55
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bal gibi bir bahane bulur halleder. pandemide bir sürü elemanı hallettikleri gibi. bir yol uydururlar
    Berlin'de hakimler var!
  • 30-07-2021, 10:35:12
    #21
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşıya zerre kadar inanmıyorum ama iki dozu da oldum. Kastamonu'da Ziraat Bankası şubeleri ilk doz aşısını olmayanları almamaya başlamış. Orada yaşayan bir arkadaşımızdan duydum. Eğer arkadaşın dediği doğru ise zaten kısıtlamalar başlamış.
    Barbarlık... Aşı olma gibi bir düşüncem yok.
  • 30-07-2021, 10:37:13
    #22
    Üyeliği durduruldu
    gelibolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşılı ve aşısız olarak insanları kutuplaştırmak yerine bilinçsizde hareket edenleri bilinçleştirseler daha hızlı yol katedeceğiz. Bu kadar çok insan aşı oldu da ne oldu? Bana bişey olmaz artık edasıyla obar senin, bu avm benim, o düğün senin, bu party benim diye 4. dalga başlamadı mı?
    Aşılı olanlar kral, aşısız olanlar pis kaka denmemeli. Aşılı olanlarında hastalığı kapabileceği hatta onlarında potansiyel taşıyıcı olduğu insanlara öğretilmeli. Aşıyı göklere çıkartmak yerine doğru bilgiler verilmeli. 6 Ay önce biontech dandik aşı idi sinovak kaliteli aşı idi hani. Şimdi 2 doz sinovak olanlara aynı kişi sinovak dandik aşı tekrar gel biontec ol diye söylüyor ise insanlar aşıya nasıl güvensin? İnsanlar deneme tahtası mı?
    Hani biontec -70derece'de muhafaza edilmesi gerekiyordu ama otogarda biontec, sinovaac diye seyyar satıcı gibi aşı vurulmaya nasıl başlandı?
    Zaten herşey yeterince şeffaf, bilim ve istatistiğe dayalı ve doğru şekilde ilerlese emin olun insanlar koşa koşa aşı olacak. Sözün özü aşılı - aşısız diye insanları damgalamak ve kutuplaştırmak yerine bir an önce doğru bilgiler, doğru istatistikler ile insanlar bilinçlendirilmeli. Turizmden 3-5 milyon kasaya para girecek diye Yurdum insanınız hayatı hiçe sayılmamalı.
    Sadece bir düzeltme yapalım,
    Turizm de bu yil 20 milyar dolar gelir beklentisi var
  • 30-07-2021, 10:39:17
    #23
    Beyyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece bir düzeltme yapalım,
    Turizm de bu yil 20 milyar dolar gelir beklentisi var
    Bu bahsettiğiniz beklentinin ne kadarı reel para olarak memleketin kasasına girecek? Senin benim bu işten karımız ne olacak? Hadi hepsini geçtim 20 milyar dolar Turizm beklentisi insanlarımızın sağlığından daha değerli mi?
  • 30-07-2021, 10:41:23
    #24
    gelibolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşılı ve aşısız olarak insanları kutuplaştırmak yerine bilinçsizde hareket edenleri bilinçleştirseler daha hızlı yol katedeceğiz. Bu kadar çok insan aşı oldu da ne oldu? Bana bişey olmaz artık edasıyla obar senin, bu avm benim, o düğün senin, bu party benim diye 4. dalga başlamadı mı?
    Aşılı olanlar kral, aşısız olanlar pis kaka denmemeli. Aşılı olanlarında hastalığı kapabileceği hatta onlarında potansiyel taşıyıcı olduğu insanlara öğretilmeli. Aşıyı göklere çıkartmak yerine doğru bilgiler verilmeli. 6 Ay önce biontech dandik aşı idi sinovak kaliteli aşı idi hani. Şimdi 2 doz sinovak olanlara aynı kişi sinovak dandik aşı tekrar gel biontec ol diye söylüyor ise insanlar aşıya nasıl güvensin? İnsanlar deneme tahtası mı?
    Hani biontec -70derece'de muhafaza edilmesi gerekiyordu ama otogarda biontec, sinovaac diye seyyar satıcı gibi aşı vurulmaya nasıl başlandı?
    Zaten herşey yeterince şeffaf, bilim ve istatistiğe dayalı ve doğru şekilde ilerlese emin olun insanlar koşa koşa aşı olacak. Sözün özü aşılı - aşısız diye insanları damgalamak ve kutuplaştırmak yerine bir an önce doğru bilgiler, doğru istatistikler ile insanlar bilinçlendirilmeli. Turizmden 3-5 milyon kasaya para girecek diye Yurdum insanınız hayatı hiçe sayılmamalı.
    Konuyu açan kişinin de kutuplaştırmak için konu açtığını düşünüyorum aşı konuları yasaklansın artık iyice saçmalanmaya başlandı
  • 30-07-2021, 10:42:05
    #25
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan kişinin de kutuplaştırmak için konu açtığını düşünüyorum aşı konuları yasaklansın artık iyice saçmalanmaya başlandı
    Konuyu açan kişi ile ilgili değil yazdıklarım. Tamamen Genel görüş ile alakalı
  • 30-07-2021, 10:44:01
    #26
    gelibolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan kişi ile ilgili değil yazdıklarım. Tamamen Genel görüş ile alakalı
    Benim de genel görüşüm sizinkiyle aynı eklemek istedim sadece konuyu açan kişinin farkına varması için
  • 30-07-2021, 10:46:17
    #27
    Üyeliği durduruldu
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son günlerde forumda sıkça konuştuğumuz aşı olma, olmama konusu ve buna bağlı aşı olmayanlara yaptırım konuları.

    Dün itibariyle 17 yaş üzeri 68 milyon nüfusun 41 milyonu aşı olmuş durumda. Özetle kendi iradesiyle aşı olanların sayısı halen aşı olmayanların sayisindan nerdeyse 2 kat fazla. Bu aşı olmayanların hepsi de aşıyı reddedenler değil özellikle doğuda aşıdan haberi bile olmayanlar var halen. Bunları da çıkarsak kendi isteğiyle aşı olmayanların sayısı 3-5 milyon kişilik bir grup kalıyor geriye.

    Neticede demokrasi ile ve çoğunluğun kararı ile yönetilen bir ülke olduğumuza göre aşı olmayı tercih edenlerin çoğunlukta olduğu bir ülkede aşı olma olmama tartışmalarına en net cevap verilmiştir kanımca.

    Yaptırım yasak vs bunlar devletin alacağı kararlar ama görünen köy kılavuz istemez. Devlet aşı olan çoğunluğu korumak için adım adım kısıtlamaları başlatacaktır.
    Doğuda aşıdan haberi olmayan yok, Hangi ülkenin doğusundan bahsediyorsunuz?