Aşılı ve aşısız olarak insanları kutuplaştırmak yerine bilinçsizde hareket edenleri bilinçleştirseler daha hızlı yol katedeceğiz. Bu kadar çok insan aşı oldu da ne oldu? Bana bişey olmaz artık edasıyla obar senin, bu avm benim, o düğün senin, bu party benim diye 4. dalga başlamadı mı?
Aşılı olanlar kral, aşısız olanlar pis kaka denmemeli. Aşılı olanlarında hastalığı kapabileceği hatta onlarında potansiyel taşıyıcı olduğu insanlara öğretilmeli. Aşıyı göklere çıkartmak yerine doğru bilgiler verilmeli. 6 Ay önce biontech dandik aşı idi sinovak kaliteli aşı idi hani. Şimdi 2 doz sinovak olanlara aynı kişi sinovak dandik aşı tekrar gel biontec ol diye söylüyor ise insanlar aşıya nasıl güvensin? İnsanlar deneme tahtası mı?
Hani biontec -70derece'de muhafaza edilmesi gerekiyordu ama otogarda biontec, sinovaac diye seyyar satıcı gibi aşı vurulmaya nasıl başlandı?
Zaten herşey yeterince şeffaf, bilim ve istatistiğe dayalı ve doğru şekilde ilerlese emin olun insanlar koşa koşa aşı olacak. Sözün özü aşılı - aşısız diye insanları damgalamak ve kutuplaştırmak yerine bir an önce doğru bilgiler, doğru istatistikler ile insanlar bilinçlendirilmeli. Turizmden 3-5 milyon kasaya para girecek diye Yurdum insanınız hayatı hiçe sayılmamalı.
Aşı olmayana yaptırım mevzuuu
72
●1.649
- 30-07-2021, 10:34:55Üyeliği durdurulduBerlin'de hakimler var!Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2021, 10:35:12Barbarlık... Aşı olma gibi bir düşüncem yok.ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2021, 10:37:13Üyeliği durdurulduSadece bir düzeltme yapalım,gelibolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turizm de bu yil 20 milyar dolar gelir beklentisi var - 30-07-2021, 10:39:17Bu bahsettiğiniz beklentinin ne kadarı reel para olarak memleketin kasasına girecek? Senin benim bu işten karımız ne olacak? Hadi hepsini geçtim 20 milyar dolar Turizm beklentisi insanlarımızın sağlığından daha değerli mi?Beyyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2021, 10:41:23Konuyu açan kişinin de kutuplaştırmak için konu açtığını düşünüyorum aşı konuları yasaklansın artık iyice saçmalanmaya başlandıgelibolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2021, 10:42:05Konuyu açan kişi ile ilgili değil yazdıklarım. Tamamen Genel görüş ile alakalılaaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2021, 10:44:01Benim de genel görüşüm sizinkiyle aynı eklemek istedim sadece konuyu açan kişinin farkına varması içingelibolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2021, 10:46:17Üyeliği durdurulduDoğuda aşıdan haberi olmayan yok, Hangi ülkenin doğusundan bahsediyorsunuz?PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle