laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açan kişinin de kutuplaştırmak için konu açtığını düşünüyorum aşı konuları yasaklansın artık iyice saçmalanmaya başlandı
Konuyu açan kişi ile ilgili değil yazdıklarım. Tamamen Genel görüş ile alakalı