İnsanlar 1 yıllı ksüreçte anormal bir şekilde korkutuldu. Görülüyor ki insanlığın çoğu gönüllü olarak aşı yanlısı oldu.
Bundan sonraki süreçte aşı-maske faşizmi başlarsa hiç şaşmam.
Bunu yapan ve yapacak olan insanlara sadece acıyorum. Çünkü aşı olarak zaten kobay olmayı ve ne idüğü belirsiz bir sıvıyı bünyeye çekmeyi kabul etmiş bir insan. kendine kötülük yapan insana ne diyebiliirm ki?