Aşı olunca tamamen olmayacaksın diye bir şey yokki.Şu hayatta hiçbir şeyin garantisi yok aşının mı olucak? Yapılan sadece bir önlem.Nasıl grip aşısı yaptırırsın son baharda önlem olması gibi.Görüyorum ki bazı yaratıklar yine cehaletini ortaya koymuş