PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her tartışmayı kavga sandıkça 1 adım yol alamaz bu ülke. Gelişmiş toplumlar tartışa tartışa geliyorlar o seviyeye.
Tartışalım ama bu şekilde değil, mesela insanları aşı olmaya nasıl teşvik ederiz diye konu açabilirsiniz veya neden aşı olmadıklarını öğrenmek için açabilirsiniz ama çıkmaz bi tartışmaya girmek tamamen zaman kaybı ve birbirimize olan saygıyı da azalttığını düşünüyorum mesela benim tartışmadığım adam bu konuyu görüp beni engelliyor bu mantıklı mı ben adamın adını bile bilmiyorum hemen bana karşı bi ön yargı koyuyor,
Aşı için şunu yapabilirler şu tarihten itibaren aşılar ücretli olacak denilip aşıya teşvik edilebilir ki böyle olursa birçok kişinin vurulacağını düşünüyorum ben de dahil