Konu
Aşı olmayana yaptırım mevzuuu
30-07-2021, 13:05:57
#46
SeliM
Gidin aşı olun. Korkulacak bir şey yok. Aşı olmak istemeyenleri ilkokulda aşı için sınıfa gelen hemşireden ağlayarak kaçanlara benzetiyorum.