Elinizdeki tema GPL değil. O attığınız sözde kanıtlar tema içerisindeki css, js, php gibi özgür scriptlerin lisansıdır.
Yani temanın değil!
Themeforest'taki GPL temaların linki
buradadır. Sizin temanızı da burada göremedim...
Extended lisans dahi alsanız bu işlemi yapamazsınız!
Yönetime de şunu söylemek istiyorum. Bu forumda birisi tema yapsa ve bu arkadaş izinsiz bir şekilde temayı başkalarına
kurulum adı altında dağıtsa %99 banlanması gerekir. Banlanması için tema sahibinin forum üyesi olması şart mıdır? Şart değilse bu arkadaşın banlanması gerekir.