• 09-07-2020, 14:53:09
    Gokhanekweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım konu açarken birilerinden icazet mi alacaksın. YİNEMİ BU KONU YAAAAAAAAAAAA.. gibi saçma sapan yorum yapan kişilere bile cevap vermek zorunda değilsin varsa sıkıntısı olan engeller açtığın konuları da görmez..
    Katılıyorum görmek istemediğiniz konuları engelleyin ya da görmezden gelin. Bu kadar basit. Anladığım kadarıyla arkadaş ciddi bir hastalık baş ediyor. Ben aynı durumda olsam ben de aynısını yapardım diye düşünüyorum çünkü içerisinde bulunduğu hastalığın tedavi sürecinde en ufak bir can sıkıntısı, moral bozukluğu bile hastalığın birden bire artışında büyük etki oynar. Arkadaşı dava etseydi bir şey çıkmazdı orası kesin ama mahkemeye çağrıl ifade ver vs derken bunlar can sıkıcı süreçler ki anladığım kadarıyla arkadaş naif bir kişilik ve daha önce böyle şeyler gelmemiş başına. Yönetimin artık bu konuyu çözüme kavuşturup gerekeni yapması lazım bence. Hiçbir şeyden ceza almasa bile arkadaşı tehdit ettiği ve özür konusu açtırmasından kaynaklı bile süresiz ban almalı. Arkadaşı da tebrik etmek lazım özür konusunu güzel açmış böylece firma olduğunu iddia eden kişi olayı kapattırmaya çalışırken artık neredeyse tüm forum biliyor.

    Konuyu okuyan arkadaşlar destek amaçlı yorum yazsın ki bu konu arkalarda kalmasın gerekirse günlerce popüler konularda çıksın böyle şeylerin basit olmadığını firma sahibi ve bu zihniyetteki herkes görsün.
  • 09-07-2020, 14:57:31
    Elinizdeki tema GPL değil. O attığınız sözde kanıtlar tema içerisindeki css, js, php gibi özgür scriptlerin lisansıdır. Yani temanın değil!

    Themeforest'taki GPL temaların linki buradadır. Sizin temanızı da burada göremedim...

    Extended lisans dahi alsanız bu işlemi yapamazsınız!

    Yönetime de şunu söylemek istiyorum. Bu forumda birisi tema yapsa ve bu arkadaş izinsiz bir şekilde temayı başkalarına kurulum adı altında dağıtsa %99 banlanması gerekir. Banlanması için tema sahibinin forum üyesi olması şart mıdır? Şart değilse bu arkadaşın banlanması gerekir.
  • 09-07-2020, 15:00:44
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşa, özür babında konu aç denilmedi.
    Sadece, işine geldiği gibi ssler alıp atmış.
    Arkadaş, mahkemeyle tehtid edilmedi. Dilekçe yazılmıştı, arkadaş özelden mesaj attı durumunu bildirdi, bizde mahkemeye vermekten vazgeçtik.
    Konuyla ilgili: R10 Yönetimi şuanda ilgileniyor, Gün içinde bir açıklama yapılacaktır.
    Temayla ilgili, tüm kanıtlar sunulmuştur.
    Herkes, kendince yorum yapmakta. Konunun sonuçlanmasını ve açıklamayı hep birlikte bekleyelim.
    Birde, Firma olduğumuza inanmayanlar için birşey soracağım,Madem Firma Değiliz, Nasıl PAYTR'yi aynı gün sitelere entegre ediyoruz?
  • 09-07-2020, 15:17:15
    Omurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa, özür babında konu aç denilmedi.
    Sadece, işine geldiği gibi ssler alıp atmış.
    Arkadaş, mahkemeyle tehtid edilmedi. Dilekçe yazılmıştı, arkadaş özelden mesaj attı durumunu bildirdi, bizde mahkemeye vermekten vazgeçtik.
    Konuyla ilgili: R10 Yönetimi şuanda ilgileniyor, Gün içinde bir açıklama yapılacaktır.
    Temayla ilgili, tüm kanıtlar sunulmuştur.
    Herkes, kendince yorum yapmakta. Konunun sonuçlanmasını ve açıklamayı hep birlikte bekleyelim.
    Birde, Firma olduğumuza inanmayanlar için birşey soracağım,Madem Firma Değiliz, Nasıl PAYTR'yi aynı gün sitelere entegre ediyoruz?
    Okumasak sıkayet konularını safa mı anlatıyorsun hemserım sen adamı apacık avukat mesajınla tehdıt ettın madem tehdıt etme nıyetın yoktu yargıda gorusuruz der bıtırırsın avukat mesajı paylamıssın bırde avukatta ne avukat masallah reklam butcenı tek mesaj yazmadan bılıyor yeme bızı reis cocugu tehdıt etmıssın durumu bılıp koseye sıkıstırıp ozur konusu acmıssın mesajlardan bellı ben kendı cumlemı kurup yazarım dıyor demekkkı oncesınde tembıh var oyle yazmayım boyle yazayım bırakın bu işleri
  • 09-07-2020, 15:21:51
    Üyeliği durduruldu
    Omurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa, özür babında konu aç denilmedi.
    Sadece, işine geldiği gibi ssler alıp atmış.
    Arkadaş, mahkemeyle tehtid edilmedi. Dilekçe yazılmıştı, arkadaş özelden mesaj attı durumunu bildirdi, bizde mahkemeye vermekten vazgeçtik.
    Konuyla ilgili: R10 Yönetimi şuanda ilgileniyor, Gün içinde bir açıklama yapılacaktır.
    Temayla ilgili, tüm kanıtlar sunulmuştur.
    Herkes, kendince yorum yapmakta. Konunun sonuçlanmasını ve açıklamayı hep birlikte bekleyelim.
    Birde, Firma olduğumuza inanmayanlar için birşey soracağım,Madem Firma Değiliz, Nasıl PAYTR'yi aynı gün sitelere entegre ediyoruz?
    Firma olabilirsiniz.
    Konya'da bir bakkal olabilirsiniz, manav olabilirsiniz bu kimseyi ilgilendirmez. PAYTR'ın vergi levhasız başvuruları kabul etmeye başladığını gösteren de bir konu vardı geçenlerde ama bu da kimseyi ilgilendirmez.
    Tepki aldığınız konuyu anlamış olduğunuzu düşünüyorum.

    Bu arada proje ile alakalı ciddi birşey düşünüyorsanız marka tescilinizi de yaptırın. Tanıdığınız yok ise, @WebxGroup; size yardımcı olur.
  • 09-07-2020, 15:25:18
    Omurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa, özür babında konu aç denilmedi.
    Sadece, işine geldiği gibi ssler alıp atmış.
    Arkadaş, mahkemeyle tehtid edilmedi. Dilekçe yazılmıştı, arkadaş özelden mesaj attı durumunu bildirdi, bizde mahkemeye vermekten vazgeçtik.
    Konuyla ilgili: R10 Yönetimi şuanda ilgileniyor, Gün içinde bir açıklama yapılacaktır.
    Temayla ilgili, tüm kanıtlar sunulmuştur.
    Herkes, kendince yorum yapmakta. Konunun sonuçlanmasını ve açıklamayı hep birlikte bekleyelim.
    Birde, Firma olduğumuza inanmayanlar için birşey soracağım,Madem Firma Değiliz, Nasıl PAYTR'yi aynı gün sitelere entegre ediyoruz?
    bütün mesajları okudum. yaptığınız sindirmeyi en iyi ben bilirim, zamanında çalıştığım bir oyun şirketi sizin gibi, birisi şikayet etmeye başladığı an hemen dava açarız çekiyordu 15-18 arası cocuklarda özür dileyip susuyolardı güzel dümen kurmuşsunuz wpden falan yazılanlar gerçekten komik olmuş. W*rez cıkarsa zaten banlanırsınız çıkmazsada kanser hastası birisine yaptıklarınızdan sonra forumda pek satış yapabileceğinizi sanmıyorum. Umarım kim haklıysa o çıkar bugun yönetimden. konu sahibide salak bir adam değil, belli ki özür ayağına ifşa etmiş sizi çok akıllıca bir haraket
  • 09-07-2020, 15:28:33
    Omurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa, özür babında konu aç denilmedi.
    Sadece, işine geldiği gibi ssler alıp atmış.
    Arkadaş, mahkemeyle tehtid edilmedi. Dilekçe yazılmıştı, arkadaş özelden mesaj attı durumunu bildirdi, bizde mahkemeye vermekten vazgeçtik.
    Konuyla ilgili: R10 Yönetimi şuanda ilgileniyor, Gün içinde bir açıklama yapılacaktır.
    Temayla ilgili, tüm kanıtlar sunulmuştur.
    Herkes, kendince yorum yapmakta. Konunun sonuçlanmasını ve açıklamayı hep birlikte bekleyelim.
    Birde, Firma olduğumuza inanmayanlar için birşey soracağım,Madem Firma Değiliz, Nasıl PAYTR'yi aynı gün sitelere entegre ediyoruz?
    Arkadaşa avukatınız ile olan yazışmaları da bakın derslerinize iyi çalışırsanız bu arkadaş gibi avukat olabilirsiniz demek için yazdınız herhalde. Karşınızda çocuk var gibi düşünmeyin rica ediyorum buradaki kişilerin çoğu emin olun sizin düşündüğünüzden çok daha fazla zeki. Ayrıca avukat ile her şeyi whatsapp ile görüşmüşsünüz maşallah ama reklam bütçesi kısmını göremedim ve buna rağmen avukat arkadaş foruma verdiğiniz ücrete baya hakim. Avukatınızın da buraya size destek mesaj atanlardan birisi çıkması durumunda zerre şaşırmam açıkçası. Madem firmasınız neden devlet sırrı gibi saklıyorsunuz. Neyse bizi bu kısmı ilgilendirmez. Bizim takıldığımız konu arkadaşı sessiz sakin diye sindirmeye çalışmanız. Konuyu sık kullanılanlara ekledim düzenli takip ediyorum eğer bunca konuşma ve kanıta rağmen ceza almazsanız forum yönetimi bana adaletten bahsetmesin bu saatten sonra. Uzun süreli -ki bana göre süresiz olmalı banlanmanızı dört gözle bekliyorum.
  • 09-07-2020, 15:28:46
    Ohhh ben ***** kaynıyor wordpress diye konu açtım 2 yıldır kendimi yırttım kimse umursamadı Wordpress kategorisine bir moderatör atadılar moderatör arkadaşımız konulardan bir haber şikayet ediyorlar kullanıcı ile konuşuyor ama insanlar yine satışa devam ediyor. Daha konumu bile uplamıyorum artık yıldım çünkü isteyen arıyor buluyor lisanslı ürününün ücretini ödeyip hizmetini alıyor.

    50TL'ye site kuran arkadaşlar var ama gelin görünki yıllanmış şarap olan üyeler bile onlara iş yaptırıyor sonra dönüp dolaşıp geliyorlar yok bizim sitemiz hacklendi, yok bizi mahvettiler. Daha beter olun yapanda yaptıranda hak yiyor çıkacak elbet bir yerden. Bilmiyordum vs diye bir şey yok instagramda post gezip milleti izleyeceğinize açıp 2 makale okuyun bakın ne doğru ne yanlış.

    Grafik kategorisinde bir kural var selam verdiğin an uzaklaştırma alıyorsun ama wordpress kategorisine nedense bir düzenleme gelmiyor.

    Şikayetçi olunan arkadaş demişki "Biz site satmıyrouz xml satıyoruz diğerlerini hediye ediyoruz." Oldu bende danışmanlık diye 500 liraya hizmet vereyim herşeyi ***** hediye edeyim bu nasıl mantıktır. İnsanların akılları ile oynamayı bırakın artık şark kurnazlığı yaparak ticaret yapmayın drüst olun müşterilerinize karşı.
  • 09-07-2020, 15:41:09
    Omurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa, özür babında konu aç denilmedi.
    Sadece, işine geldiği gibi ssler alıp atmış.
    Arkadaş, mahkemeyle tehtid edilmedi. Dilekçe yazılmıştı, arkadaş özelden mesaj attı durumunu bildirdi, bizde mahkemeye vermekten vazgeçtik.
    Konuyla ilgili: R10 Yönetimi şuanda ilgileniyor, Gün içinde bir açıklama yapılacaktır.
    Temayla ilgili, tüm kanıtlar sunulmuştur.
    Herkes, kendince yorum yapmakta. Konunun sonuçlanmasını ve açıklamayı hep birlikte bekleyelim.
    Birde, Firma olduğumuza inanmayanlar için birşey soracağım,Madem Firma Değiliz, Nasıl PAYTR'yi aynı gün sitelere entegre ediyoruz?
    Bende firma değilim ama paytr da mağaza açabiliyorum bu savunmanız 1 ay önce geçerli olabilirdi 1 ay öncesine kadar vergi levhasız altyapı desteği vermezdi artık veriyor