Omurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşa, özür babında konu aç denilmedi.
Sadece, işine geldiği gibi ssler alıp atmış.
Arkadaş, mahkemeyle tehtid edilmedi. Dilekçe yazılmıştı, arkadaş özelden mesaj attı durumunu bildirdi, bizde mahkemeye vermekten vazgeçtik.
Konuyla ilgili: R10 Yönetimi şuanda ilgileniyor, Gün içinde bir açıklama yapılacaktır.
Temayla ilgili, tüm kanıtlar sunulmuştur.
Herkes, kendince yorum yapmakta. Konunun sonuçlanmasını ve açıklamayı hep birlikte bekleyelim.
Birde, Firma olduğumuza inanmayanlar için birşey soracağım,Madem Firma Değiliz, Nasıl PAYTR'yi aynı gün sitelere entegre ediyoruz?
Bende firma değilim ama paytr da mağaza açabiliyorum bu savunmanız 1 ay önce geçerli olabilirdi 1 ay öncesine kadar vergi levhasız altyapı desteği vermezdi artık veriyor