Arkadaşa, özür babında konu aç denilmedi.
Sadece, işine geldiği gibi ssler alıp atmış.
Arkadaş, mahkemeyle tehtid edilmedi. Dilekçe yazılmıştı, arkadaş özelden mesaj attı durumunu bildirdi, bizde mahkemeye vermekten vazgeçtik.
Konuyla ilgili: R10 Yönetimi şuanda ilgileniyor, Gün içinde bir açıklama yapılacaktır.
Temayla ilgili, tüm kanıtlar sunulmuştur.
Herkes, kendince yorum yapmakta. Konunun sonuçlanmasını ve açıklamayı hep birlikte bekleyelim.
Birde, Firma olduğumuza inanmayanlar için birşey soracağım,Madem Firma Değiliz, Nasıl PAYTR'yi aynı gün sitelere entegre ediyoruz?
Okumasak sıkayet konularını safa mı anlatıyorsun hemserım sen adamı apacık avukat mesajınla tehdıt ettın madem tehdıt etme nıyetın yoktu yargıda gorusuruz der bıtırırsın avukat mesajı paylamıssın bırde avukatta ne avukat masallah reklam butcenı tek mesaj yazmadan bılıyor yeme bızı reis cocugu tehdıt etmıssın durumu bılıp koseye sıkıstırıp ozur konusu acmıssın mesajlardan bellı ben kendı cumlemı kurup yazarım dıyor demekkkı oncesınde tembıh var oyle yazmayım boyle yazayım bırakın bu işleri