• 09-07-2020, 15:43:29
    Omurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa, özür babında konu aç denilmedi.
    Sadece, işine geldiği gibi ssler alıp atmış.
    Arkadaş, mahkemeyle tehtid edilmedi. Dilekçe yazılmıştı, arkadaş özelden mesaj attı durumunu bildirdi, bizde mahkemeye vermekten vazgeçtik.
    Konuyla ilgili: R10 Yönetimi şuanda ilgileniyor, Gün içinde bir açıklama yapılacaktır.
    Temayla ilgili, tüm kanıtlar sunulmuştur.
    Herkes, kendince yorum yapmakta. Konunun sonuçlanmasını ve açıklamayı hep birlikte bekleyelim.
    Birde, Firma olduğumuza inanmayanlar için birşey soracağım,Madem Firma Değiliz, Nasıl PAYTR'yi aynı gün sitelere entegre ediyoruz?
    Biz safız, zırcahiliz zaten. Bir biskrem vericem deseler, kanar gideriz. Okuduğumuzu, yazdığımızı da anlamıyoruz. Sokağa çıksak çalarlar bizi; o derece yani.
  • 09-07-2020, 17:24:37
    R10'daki konunun basitliğine bak, şahıslara bak...
    Çoluk çocuk standart license ile birden fazla satış yapıyor bir de avukata veriyormuş


    Regular License $59
    Use, by you or one client, in a single end product which end users are not charged for. The total price includes the item price and a buyer fee.


    Extended License $2950
    Use, by you or one client, in a single end product which end users can be charged for. The total price includes the item price and a buyer fee.
  • 09-07-2020, 17:35:25
    Bu konuda bende çok yırtındım. Themeforest üzerinden yada elements'den alınan temalar catır catır satıldı bu forumda. En son yönetim kurallardan satıs basına lısans alım kuralını kaldırdı. Forum kurallarına bakınız. Olay ıle bır alakası yok bu postun belkı ama yakın zamanda pıyasaya surecegım tum scrıptlerı elements uzerınden satın alıp gıydırmelerını yaptım şimdi kalkıpta satıs bası lısans alımı tekrar aktıf olursa ortalık karısır. Mıllet bu zamana kadar paranın gozune gozune vurdu bız para kazanmaya baslayacagımız zaman bu kural yenıden aktıf olursa haksız rekabet işin içine girer.
  • 09-07-2020, 17:56:27
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda bende çok yırtındım. Themeforest üzerinden yada elements'den alınan temalar catır catır satıldı bu forumda. En son yönetim kurallardan satıs basına lısans alım kuralını kaldırdı. Forum kurallarına bakınız. Olay ıle bır alakası yok bu postun belkı ama yakın zamanda pıyasaya surecegım tum scrıptlerı elements uzerınden satın alıp gıydırmelerını yaptım şimdi kalkıpta satıs bası lısans alımı tekrar aktıf olursa ortalık karısır. Mıllet bu zamana kadar paranın gozune gozune vurdu bız para kazanmaya baslayacagımız zaman bu kural yenıden aktıf olursa haksız rekabet işin içine girer.
    Bu kural kaldırıldı mı hocam? Yani ben şuan themeforesttan bir html tema alıp giydirip forum üzerinden satabiliyor muyum?
  • 09-07-2020, 17:59:09
    Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kural kaldırıldı mı hocam? Yani ben şuan themeforesttan bir html tema alıp giydirip forum üzerinden satabiliyor muyum?
    https://www.r10.net/script-satisi/12...01-2020-a.html


    7. madde
  • 09-07-2020, 17:59:35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'daki konunun basitliğine bak, şahıslara bak...
    Çoluk çocuk standart license ile birden fazla satış yapıyor bir de avukata veriyormuş


    Regular License $59
    Use, by you or one client, in a single end product which end users are not charged for. The total price includes the item price and a buyer fee.


    Extended License $2950
    Use, by you or one client, in a single end product which end users can be charged for. The total price includes the item price and a buyer fee.
    Kaçırdığınız bir nokta var, end user yayınlanan ürünü satın alan kişi değil kullanan kişi. Yani eğer satın aldığınız ürünle bir SaaS sağlayıcısı iseniz sadece siz kullanıyor bile olsanız Extended License almanız gerekiyor ancak ürünü alıp ürününüzle kullanıcıların ücret ödemediği bir sistem hazırladıysanız her satış için 1 Regular License alarak satış yapabilirsiniz.
  • 09-07-2020, 19:07:39
    Åžikayet konusuyla @Erhan; ilgileniyor.