• 09-07-2020, 05:23:47
    #82
    Bende konunun yakın takipçisiyim
  • 09-07-2020, 06:42:12
    #83
    Diyeceklerim bu kadar

    https://youtu.be/GY1xLkvoeVk
  • 09-07-2020, 07:13:44
    #84
    Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Themeforest üzerinden satışı gerçekleştirilen temalarda Extended versiyon yani $3000 küsür fiyatlı seçimi yapmadığınız sürece bu temaları farklı bir kişiye para karşlığında kuramazsınız. Her kişi için $3000 küsür tekrar ödeme yapılması gerekir.



    Hem regular hem extended sürüm yalnızca 1 bitmiş projede kullanılabilir yazıyor. Ayrıca;
    Regular lisans ile size ait bir servis ya da bitmiş projede kullanım yapabilirsiniz. Fakat birden fazla proje ya da ticari (iş) amaçlı kullanamazsınız diyor.

    Yani 300₺’ye iş yapıp $3000 her kişi için ödüyorsa ve bunların kanıtını sunduysa helal olsun her müşteri için 15-18k ₺ içeri giriyor.
    Gayet net bir yorum. Tesekkur ederiz bilgiler icin hocam. Bu konuda bilgisi olmayanlarin cani yaniyor iste.
  • 09-07-2020, 08:39:19
    #85
    Engin07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Themeforest üzerinden satışı gerçekleştirilen temalarda Extended versiyon yani $3000 küsür fiyatlı seçimi yapmadığınız sürece bu temaları farklı bir kişiye para karşlığında kuramazsınız. Her kişi için $3000 küsür tekrar ödeme yapılması gerekir.



    Hem regular hem extended sürüm yalnızca 1 bitmiş projede kullanılabilir yazıyor. Ayrıca;
    Regular lisans ile size ait bir servis ya da bitmiş projede kullanım yapabilirsiniz. Fakat birden fazla proje ya da ticari (iş) amaçlı kullanamazsınız diyor.

    Yani 300₺’ye iş yapıp $3000 her kişi için ödüyorsa ve bunların kanıtını sunduysa helal olsun her müşteri için 15-18k ₺ içeri giriyor.

    Hocam lütfen yanlış bilgilendirmeyin.

    Extended lisansın kullanım amacı themeforest pazarında birden fazla paralı satılan ürünü tek bir üründe kullanabilmek için verilen fiyattır.

    Örneğin A tema yapımcısı yaptığı X temasında Y firmasının Z adlı ücretli eklentisini kullanması gerekiyordur. Örneğin Revolution Slider eklentisini kodladığınız WP temasında kullanması gerekiyordur. Şimdi müşteri ürün alırken hem A temasını hem de Z eklentisini ayrı ayrı ücret ödeyerek alması gerekmektedir. Lakin A tema yapımcısı Extended lisans ile Z eklentisinin kullanım hakkını kendi temasında olacak şekilde satın alır ve hem kendisi hem z eklenti sahibi hem de müşteri için avantajlı bir yol oluşturulmuş olur.

    Sizin bu verdiğiniz yanlış bilgiyle yola çıkalım TF'nin en çok satılan teması AVADA için iyi o zaman kaç paraysa bir kere alayım ext lisans sonra AVADA yapımcısı 60 dolara satarken ben 10 dolara satayım. 606 bin kez satılan tema için bende en az 10 bin satış gerçekleştiririm. 100.000 dolar para kazanırım. 3k ext lisans ücreti 97k dolar kâr ederim. Böyle bir şey olabilir mi.

    Hiç bir şekilde TF'de satılan ürünlerin bayiliği alınma vs durumu yoktur.

    Daha detaylı açıklama için;

    https://www.r10.net/genel-webmaster-...-hakkinda.html

    şurada konuyu ele aldım.


    Bu konuya gelecek olursak eğer...

    Yönetime bu kaçıncı yalvardığımız konu oldu bilmiyorum ama şu çok övülen forum yönetimi artık bu konuda da bir hamle yapıp lisans konularına TF üzerindeki ürünlerin satışı üzerine yasalara uygun bir format çıkartması gerekiyor.

    Kimileri envato hesabı alır 19 dolara aylık. Gelir 3 5 TL'den indirdiklerini satmaya kalkar. 200 TL satış sonrası full kâr eder.

    Kimisi internetten bulduğu temaları temizlediğini söyleyip satmaya çalışır. Dolandırıcılığın her bir türlüsü burada var.

    Acaba forum yönetimi siteye aldığı reklamlar için birim başı farz-ı misal 1k talep ediyorsa benim 250 liraya satmamı kendilerinin kazanmamasını kabul ediyor mu? Emin ol bunu yapmak için TF'nin sağladığı esneklik ile R10 esnekliği bir olsa ve ben o reklamı çıkabilsem benden reklam alanların sırasından r10 yönetimi reklamdan para kazanamaz. Bu mümkün mü yani? Tabii ki mümkün değil. O zaman bu tür satış konuları da mümkün olmamalı.

    Yazılacak çok şey varda artık bu mesajları yazmaktan iş yapamaz olduk.

    Acilen yönetim bu konuya el atmalı.

    Lisans hakları, lisanslar ile nelerin yapılıp yapılmayacağını,

    Script, tema, eklenti satışlarında nelere dikkat edilip edilmeyeceği gibi birçok hususa dikkat edilmesi gereken ayrıntıları verdiği konuları forum kuralı olarak uygulamalı.
  • 09-07-2020, 08:47:47
    #86
    Bahsi gecen arkadaşın konusunu inceliyordum sonra sizin konunuzu gördum ve almaktan vaz geçtim doğru bildiğinizi yapiyordunuz vaz geçmeniz üzdü beni
  • 09-07-2020, 09:13:43
    #87
    Bu konuda uzunca yazmak isterdim ama bir kaç şeyde ben yazayım arkadaş başarılı bir girişimde bulunmuş sonuçta kur farkı var her müşteri için lisans alması ülke şartlarında zor. Diyeceksiniz ki yaptığı etik mi elbette değil ama biz bir Amerika değiliz ülkemizde hiçbir şey etik değil. Bu şartlar da ayakta kalmak için ve yeni girişimler için bazı çizgiler geçiliyor maalesef. Bugün bir işletme kurduğunuzda bir cebinizde devlet var dışardaki kaçakları saysak sizi 1 ayda sıfırlar bu sebeple bazı şeylere çizgiyi çok aşmamak kaydıyla izin veriliyor bunu heryerde görürsünüz. Nezaman ekonomik anlamda, eğitim, bilim vs. alanında gelişmiş ülkeleri yakalarız ozaman ulkece tüm cizgilerimiz keskin ve net olur.

    Bu yorumumu bağımsız tamamen bir startup tarafından bakarak yazdım.
  • 09-07-2020, 09:28:46
    #88
    Üyeliği durduruldu
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda uzunca yazmak isterdim ama bir kaç şeyde ben yazayım arkadaş başarılı bir girişimde bulunmuş sonuçta kur farkı var her müşteri için lisans alması ülke şartlarında zor. Diyeceksiniz ki yaptığı etik mi elbette değil ama biz bir Amerika değiliz ülkemizde hiçbir şey etik değil. Bu şartlar da ayakta kalmak için ve yeni girişimler için bazı çizgiler geçiliyor maalesef. Bugün bir işletme kurduğunuzda bir cebinizde devlet var dışardaki kaçakları saysak sizi 1 ayda sıfırlar bu sebeple bazı şeylere çizgiyi çok aşmamak kaydıyla izin veriliyor bunu heryerde görürsünüz. Nezaman ekonomik anlamda, eğitim, bilim vs. alanında gelişmiş ülkeleri yakalarız ozaman ulkece tüm cizgilerimiz keskin ve net olur.

    Bu yorumumu bağımsız tamamen bir startup tarafından bakarak yazdım.
    Startup tarafından bakarak yazdım derken ?

    Siz aleni olarak aman nolacak, adam iş yapıyor wa-rez kullansın demeye getirmişsiniz.

    Yasak olan şey her ortamda yasaktır. Zor durumdaydım işsizdim hırsızlık yaptım dediğinizde mahkeme ceza vermiyor mu?
  • 09-07-2020, 09:52:57
    #89
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda uzunca yazmak isterdim ama bir kaç şeyde ben yazayım arkadaş başarılı bir girişimde bulunmuş sonuçta kur farkı var her müşteri için lisans alması ülke şartlarında zor. Diyeceksiniz ki yaptığı etik mi elbette değil ama biz bir Amerika değiliz ülkemizde hiçbir şey etik değil. Bu şartlar da ayakta kalmak için ve yeni girişimler için bazı çizgiler geçiliyor maalesef. Bugün bir işletme kurduğunuzda bir cebinizde devlet var dışardaki kaçakları saysak sizi 1 ayda sıfırlar bu sebeple bazı şeylere çizgiyi çok aşmamak kaydıyla izin veriliyor bunu heryerde görürsünüz. Nezaman ekonomik anlamda, eğitim, bilim vs. alanında gelişmiş ülkeleri yakalarız ozaman ulkece tüm cizgilerimiz keskin ve net olur.

    Bu yorumumu bağımsız tamamen bir startup tarafından bakarak yazdım.
    Olay arkadaşın nulled veya w+rez bir tema kullanıp kullanmaması olayı değil ki
  • 09-07-2020, 09:56:50
    #90
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Startup tarafından bakarak yazdım derken ?

    Siz aleni olarak aman nolacak, adam iş yapıyor wa-rez kullansın demeye getirmişsiniz.

    Yasak olan şey her ortamda yasaktır. Zor durumdaydım işsizdim hırsızlık yaptım dediğinizde mahkeme ceza vermiyor mu?
    Ben çizgiyi nekadar aştığını bilemiyorum ülke içinde bir mağduriyet olusturduysa elbette suç teşkil eder. Bugün instafly, botextra gibi başarılı bircok girişim var bunlar sizce etik mi değil elbet. Facebook reklam 150₺ hesabı 30₺ satan var sizce bu nekadar yasal. Ülkenin heryeri kokuşmuş erezyona uğramış durumda sizinle aynı fikirdeyim ama ülke gerçekleri buna itiyor maalesef. Bu ekosistemde iş yapabilen herkeste çizgi bu şekilde yada başka şekilde geçiyor.