teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Startup tarafından bakarak yazdım derken ?

Siz aleni olarak aman nolacak, adam iş yapıyor wa-rez kullansın demeye getirmişsiniz.

Yasak olan şey her ortamda yasaktır. Zor durumdaydım işsizdim hırsızlık yaptım dediğinizde mahkeme ceza vermiyor mu?
Ben çizgiyi nekadar aştığını bilemiyorum ülke içinde bir mağduriyet olusturduysa elbette suç teşkil eder. Bugün instafly, botextra gibi başarılı bircok girişim var bunlar sizce etik mi değil elbet. Facebook reklam 150₺ hesabı 30₺ satan var sizce bu nekadar yasal. Ülkenin heryeri kokuşmuş erezyona uğramış durumda sizinle aynı fikirdeyim ama ülke gerçekleri buna itiyor maalesef. Bu ekosistemde iş yapabilen herkeste çizgi bu şekilde yada başka şekilde geçiyor.