bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda uzunca yazmak isterdim ama bir kaç şeyde ben yazayım arkadaş başarılı bir girişimde bulunmuş sonuçta kur farkı var her müşteri için lisans alması ülke şartlarında zor. Diyeceksiniz ki yaptığı etik mi elbette değil ama biz bir Amerika değiliz ülkemizde hiçbir şey etik değil. Bu şartlar da ayakta kalmak için ve yeni girişimler için bazı çizgiler geçiliyor maalesef. Bugün bir işletme kurduğunuzda bir cebinizde devlet var dışardaki kaçakları saysak sizi 1 ayda sıfırlar bu sebeple bazı şeylere çizgiyi çok aşmamak kaydıyla izin veriliyor bunu heryerde görürsünüz. Nezaman ekonomik anlamda, eğitim, bilim vs. alanında gelişmiş ülkeleri yakalarız ozaman ulkece tüm cizgilerimiz keskin ve net olur.

Bu yorumumu bağımsız tamamen bir startup tarafından bakarak yazdım.
Olay arkadaşın nulled veya w+rez bir tema kullanıp kullanmaması olayı değil ki