Herkesten Özür Dilerim Geri Çekiliyorum
123
●13.194
- 09-07-2020, 00:32:38Ne Avukatmış Arkadaş Parası Olan Avukatı Olan Her şeyde Haklı Çıkabilirim Diyor Ne Yani Şikayet Konusu Açtı Diye Davamı Etcek Kesinlikle Özür dilemeyin Formdaki böyle elemanlar Davaya vermekle tehtit ederek Susturmaya Çalışıyor
- 09-07-2020, 00:33:28Üyeliği durdurulduSelamlar .
Gücü yeten varsa versin seni mahkemeye
Bu konu ile seni mahkeme ile tehtit eden kim olursa olsun kim değil kimler olursa olsun numaram panelimde var araman yazman yeterli hiç birşey talep etmem yardımcı olurum ...
Gücü yeten varsa ! Sözle değil icraat yapın
Pasif gördüğünüz insanları kandırmayın
Derdiniz varsa bizler dostları buradayız..
0532 762 47 24 ! (KONUM İÇİN) - 09-07-2020, 00:40:56residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de sırf @Coskun; beyin mesajı var diye daha güvenilir birisi sanıp ticaret yapacaktım, hakkındaki konuları görünce vazgeçtim. yönetim artık bu muhabbeti bi şekilde sonlandırmalı bence. - 09-07-2020, 00:45:38cok enteresan avukat bey dıyor kı 2500 tl ydı degıl mı sak dıyede bılıyor reklam fıyatını baltalamaları nasıl bı avukatmıs forum jargonuyla konusuyor helal olsun benım SIRKETIME de lazım boyle avukatlar sızlerın SIRKETLERINEDE boyle avukatlar almalısınız SIRKETLERIMIZ bayram etsın
- 09-07-2020, 01:14:27Kanser ile boğuşan bir insanı haksız olduğun bir konuda mahkeme ile tehdit ediyorsun?
Hayırdır ağa mısınız paşa mısınız? Firmanızın yeni itibarı da hayırlı olsun bu arada yakışmış sizlere. - 09-07-2020, 01:33:39Akılı bir avukat olsa şunu yapar;
Önce bahsi geçen avukat-müşteri konuşmasını sorgular.
iki tarafın da cep telefon kayıtlarını ister, eğer ki karşıdaki kişi avukat degilse , olay sah-tekarlık davasına dönüşür.
Kaldı ki hiç bir akıllı avukat, al bu yazışmaları forumda yayınla demez, bilir ki karşı taraf buna göre savunma geliştirir.
Kanıtları sundum demiş, bekleyelim bakalım kanıtlar ne diyecek. - 09-07-2020, 01:35:32Bu arada bir bilgilendirme yapmak isterim.
Avukat ihtiyacı olan kişiler bulundukları ile ait baroya müracaat ederek ücretsiz avukat talebinde bulunabilirler.
Avukat karşı taraftan tazminat ile zaten kendi masrafını da çıkarmış oluyor bu vesile ile.
Haklı iken hakkınızı aramaktan asla vazgeçmeyin..

? Aaaa, pardon unutmuşum şuan avukatıyla beraber bu işten nasıl kurtulacaklarını konuşuyorlar