bobbege adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkesten Özür Dilerim Geri Çekiliyorum
123
●13.194
- 09-07-2020, 09:57:38O kadar sığ bir yorum yapmışsınız ki... Hiç sıfırdan bir şeyler kodlayıp, ürün olarak bir şeyler ürettiniz mi? Bence w@rez ya da nulled nedir tam olarak anlayamıyorsunuz.
- 09-07-2020, 10:02:34Sizce ? Profilime girip eskiye doğru gidin bakalım ben burada ***** kısmın da değilim ülkenin ne durumda olduğunun altını çizerek belirtiyorum tek kısma yonelirsen herkes suç işliyor.ozanalkancomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda forumda çizgiler netse zaten yönetim gereğini yapar. Kurallar sertleştirilir. - 09-07-2020, 10:08:20Direkt yorumunuzu okuyarak yazmıştım. Bir yazılımcı olarak böyle bir yorum yapmanız üzücü. Açık kaynağı desteklemek ya da mit lisanslı yazılımları geliştirmekle nulled ve ya w@rez kullanmak/satmak çok başka bir şey. Biz de elimize geçen yazılımları bu şekilde mi değerlendirelim?bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2020, 10:28:41Üyeliği durdurulduÜlke vs diyerek konuyu buradan siyasete ülkenin geçimine bağlamak falan büyük başarı gerçekten tebrik ediyorum sizi.bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse üretilen işi eleştirmiyor burada. 0 dan tema yapar, tema yaptırır satar kimse karışamaz.
Her site için biz bu alt yapıyı tercih ediyoruz diyip o lisansı almaya yönlendirebilir buna kimse karışamaz.
Konuyu yolundan çıkaran haklıymış gibi yalan dolan şeylerle üste çıkma çabası. Avukat falan diyerek korkutmaya çalışması.
Konuyu baştan okuyup sonra yorum yapın isterseniz. - 09-07-2020, 10:43:21yine mi bu konu yaaa...
w-arez iddiasında bulunan konuyu açan arkadaş sakin olur musun artık ?
şikayet konusu açtın w-arez diye
mahkemeye veriyor beni ne yapayım konusu açtın
şimdi özür diliyorum hatalıyım konusu açtın
lütfen sakin ol konu açmana gerek yok konu açınca haklı haksız olmuyorsun(yarın bu sefer ben dava edeceğim konusu açacaksın diye düşünüyorum artık ) yönetim zaten gereğini yapacaktır...
mahkemeye verildim diyorsun zaman harcıyoruz yardımcı oluyoruz şöyle yap diye
24 saat geçmeden vazgeçtim özür diliyorum hatalıyım durumum yok diye acitasyon yapıyorsun.Madem özür dileyeceksin en baştan neden bu kadar direttin şikayet konusunda
burada önceki konuda destek olan yol gösteren insanların da hakkına giriyorsun böyle yaparak...
konu açarak algı yaratmana da gerek yok.
taaa en başta report ederek durumu bildirebilir yönetimi uyarabilirdin sen bu yolu seçtin ve işi iyice saçma duruma getirdin.
w-arez tema ve haksız kazanç varsa incelenir satın alan insanlar bilerek kullanır veya w-arez olduğunu öğrendikten sonra iade edebilirler
ya ak ol ya kara....
iki tarafa ve sisteme giren arkadaşlara tekrardan geçmiş olsun.
umarım tez zamanda süreç rayına girer herkes ekmeğini helalinden kazanır - 09-07-2020, 10:43:43Bu nasıl bir düşünce sistemidir ya rabbibobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birileri denize çöp atıyor ve bu konuda ülkece kötü olduğumuz için denize çöp atılmasını mazur mu görelim. Ne de olsa erezyona uğramışız resmen bu konuda bazı çizgilerin aşılmasını sıkıntı etmeyelim. Neymiş yakında çöp kutusu bulamamış o yüzden denize pet şişesini attı mazur görelim? Hani fabrikaların kirletişi bizi 1 ayda sıfırlar o yüzden es mi geçelim.
En küçükten başlayarak tepki göstererek eleştirerek doğruyu göstererek bu ülke huzura, feraha, ahlaka kavuşur.
Ayrıca startup dedğiniz olay böyle bir şey değildir. Yazılımı, null-ed kavramının yanı sıra startup kavramını da öğrenin bir zahmet - 09-07-2020, 10:45:59Tadiriniz için teşekkürler 👍 Yorum yapacağım zaman alıntı yaparım kontrol edersiniz.teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni anlamadiginiz ortada başka yorum yapmayacağım bu başlığa ben hiçbir şeyi yasallastirmiyorum bazı durumlarda çizgiler geçilebiliyor bu konuda hassasiyet varsa gereği yapılır zaten. Forumda ön yargı tavan yapmış durumda beni nekadar taniyorsunki bir konuda hüküm veriyorsun. Selametle.DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-07-2020, 11:07:42mevzuyu dogru mu anladim, almis wa rez vermis, dava acicam demis, sonra wa rez degil gpl demis, sonra ben anlamam demis, ordan asil ben seni dava edecegim demis, sonra ozur dile yoksa hapis cezasi alirsin demis, korkmus uzulmus, aman demis bunla mi ugrasacagim sonra ozur dilemis, anlasmislar olay bitmis degil mi?