• 09-07-2020, 09:57:38
    #91
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda uzunca yazmak isterdim ama bir kaç şeyde ben yazayım arkadaş başarılı bir girişimde bulunmuş sonuçta kur farkı var her müşteri için lisans alması ülke şartlarında zor. Diyeceksiniz ki yaptığı etik mi elbette değil ama biz bir Amerika değiliz ülkemizde hiçbir şey etik değil. Bu şartlar da ayakta kalmak için ve yeni girişimler için bazı çizgiler geçiliyor maalesef. Bugün bir işletme kurduğunuzda bir cebinizde devlet var dışardaki kaçakları saysak sizi 1 ayda sıfırlar bu sebeple bazı şeylere çizgiyi çok aşmamak kaydıyla izin veriliyor bunu heryerde görürsünüz. Nezaman ekonomik anlamda, eğitim, bilim vs. alanında gelişmiş ülkeleri yakalarız ozaman ulkece tüm cizgilerimiz keskin ve net olur.

    Bu yorumumu bağımsız tamamen bir startup tarafından bakarak yazdım.
    O kadar sığ bir yorum yapmışsınız ki... Hiç sıfırdan bir şeyler kodlayıp, ürün olarak bir şeyler ürettiniz mi? Bence w@rez ya da nulled nedir tam olarak anlayamıyorsunuz.
  • 09-07-2020, 10:02:34
    #92
    ozanalkancomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar sığ bir yorum yapmışsınız ki... Hiç sıfırdan bir şeyler kodlayıp, ürün olarak bir şeyler ürettiniz mi? Bence w@rez ya da nulled nedir tam olarak anlayamıyorsunuz.
    Sizce ? Profilime girip eskiye doğru gidin bakalım ben burada ***** kısmın da değilim ülkenin ne durumda olduğunun altını çizerek belirtiyorum tek kısma yonelirsen herkes suç işliyor.

    Bu konuda forumda çizgiler netse zaten yönetim gereğini yapar. Kurallar sertleştirilir.
  • 09-07-2020, 10:08:20
    #93
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce ? Profilime girip eskiye doğru gidin bakalım ben burada ***** kısmın da değilim ülkenin ne durumda olduğunun altını çizerek belirtiyorum tek kısma yonelirsen herkes suç işliyor.
    Direkt yorumunuzu okuyarak yazmıştım. Bir yazılımcı olarak böyle bir yorum yapmanız üzücü. Açık kaynağı desteklemek ya da mit lisanslı yazılımları geliştirmekle nulled ve ya w@rez kullanmak/satmak çok başka bir şey. Biz de elimize geçen yazılımları bu şekilde mi değerlendirelim?
  • 09-07-2020, 10:21:10
    #94
    @Coskun; hocam siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
  • 09-07-2020, 10:28:41
    #95
    Üyeliği durduruldu
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çizgiyi nekadar aştığını bilemiyorum ülke içinde bir mağduriyet olusturduysa elbette suç teşkil eder. Bugün instafly, botextra gibi başarılı bircok girişim var bunlar sizce etik mi değil elbet. Facebook reklam 150₺ hesabı 30₺ satan var sizce bu nekadar yasal. Ülkenin heryeri kokuşmuş erezyona uğramış durumda sizinle aynı fikirdeyim ama ülke gerçekleri buna itiyor maalesef. Bu ekosistemde iş yapabilen herkeste çizgi bu şekilde yada başka şekilde geçiyor.
    Ülke vs diyerek konuyu buradan siyasete ülkenin geçimine bağlamak falan büyük başarı gerçekten tebrik ediyorum sizi.

    Kimse üretilen işi eleştirmiyor burada. 0 dan tema yapar, tema yaptırır satar kimse karışamaz.
    Her site için biz bu alt yapıyı tercih ediyoruz diyip o lisansı almaya yönlendirebilir buna kimse karışamaz.

    Konuyu yolundan çıkaran haklıymış gibi yalan dolan şeylerle üste çıkma çabası. Avukat falan diyerek korkutmaya çalışması.

    Konuyu baştan okuyup sonra yorum yapın isterseniz.
  • 09-07-2020, 10:43:21
    #96
    yine mi bu konu yaaa...
    w-arez iddiasında bulunan konuyu açan arkadaş sakin olur musun artık ?

    şikayet konusu açtın w-arez diye
    mahkemeye veriyor beni ne yapayım konusu açtın
    şimdi özür diliyorum hatalıyım konusu açtın

    lütfen sakin ol konu açmana gerek yok konu açınca haklı haksız olmuyorsun(yarın bu sefer ben dava edeceğim konusu açacaksın diye düşünüyorum artık ) yönetim zaten gereğini yapacaktır...

    mahkemeye verildim diyorsun zaman harcıyoruz yardımcı oluyoruz şöyle yap diye
    24 saat geçmeden vazgeçtim özür diliyorum hatalıyım durumum yok diye acitasyon yapıyorsun.Madem özür dileyeceksin en baştan neden bu kadar direttin şikayet konusunda

    burada önceki konuda destek olan yol gösteren insanların da hakkına giriyorsun böyle yaparak...

    konu açarak algı yaratmana da gerek yok.

    taaa en başta report ederek durumu bildirebilir yönetimi uyarabilirdin sen bu yolu seçtin ve işi iyice saçma duruma getirdin.


    w-arez tema ve haksız kazanç varsa incelenir satın alan insanlar bilerek kullanır veya w-arez olduğunu öğrendikten sonra iade edebilirler

    ya ak ol ya kara....


    iki tarafa ve sisteme giren arkadaşlara tekrardan geçmiş olsun.
    umarım tez zamanda süreç rayına girer herkes ekmeğini helalinden kazanır
  • 09-07-2020, 10:43:43
    #97
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda uzunca yazmak isterdim ama bir kaç şeyde ben yazayım arkadaş başarılı bir girişimde bulunmuş sonuçta kur farkı var her müşteri için lisans alması ülke şartlarında zor. Diyeceksiniz ki yaptığı etik mi elbette değil ama biz bir Amerika değiliz ülkemizde hiçbir şey etik değil. Bu şartlar da ayakta kalmak için ve yeni girişimler için bazı çizgiler geçiliyor maalesef. Bugün bir işletme kurduğunuzda bir cebinizde devlet var dışardaki kaçakları saysak sizi 1 ayda sıfırlar bu sebeple bazı şeylere çizgiyi çok aşmamak kaydıyla izin veriliyor bunu heryerde görürsünüz. Nezaman ekonomik anlamda, eğitim, bilim vs. alanında gelişmiş ülkeleri yakalarız ozaman ulkece tüm cizgilerimiz keskin ve net olur.

    Bu yorumumu bağımsız tamamen bir startup tarafından bakarak yazdım.
    Bu nasıl bir düşünce sistemidir ya rabbi

    Birileri denize çöp atıyor ve bu konuda ülkece kötü olduğumuz için denize çöp atılmasını mazur mu görelim. Ne de olsa erezyona uğramışız resmen bu konuda bazı çizgilerin aşılmasını sıkıntı etmeyelim. Neymiş yakında çöp kutusu bulamamış o yüzden denize pet şişesini attı mazur görelim? Hani fabrikaların kirletişi bizi 1 ayda sıfırlar o yüzden es mi geçelim.

    En küçükten başlayarak tepki göstererek eleştirerek doğruyu göstererek bu ülke huzura, feraha, ahlaka kavuşur.

    Ayrıca startup dedğiniz olay böyle bir şey değildir. Yazılımı, null-ed kavramının yanı sıra startup kavramını da öğrenin bir zahmet
  • 09-07-2020, 10:45:59
    #98
    teknoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülke vs diyerek konuyu buradan siyasete ülkenin geçimine bağlamak falan büyük başarı gerçekten tebrik ediyorum sizi.

    Kimse üretilen işi eleştirmiyor burada. 0 dan tema yapar, tema yaptırır satar kimse karışamaz.
    Her site için biz bu alt yapıyı tercih ediyoruz diyip o lisansı almaya yönlendirebilir buna kimse karışamaz.

    Konuyu yolundan çıkaran haklıymış gibi yalan dolan şeylerle üste çıkma çabası. Avukat falan diyerek korkutmaya çalışması.

    Konuyu baştan okuyup sonra yorum yapın isterseniz.
    Tadiriniz için teşekkürler 👍 Yorum yapacağım zaman alıntı yaparım kontrol edersiniz.



    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir düşünce sistemidir ya rabbi

    Birileri denize çöp atıyor ve bu konuda ülkece kötü olduğumuz için denize çöp atılmasını mazur mu görelim. Ne de olsa erezyona uğramışız resmen bu konuda bazı çizgilerin aşılmasını sıkıntı etmeyelim. Neymiş yakında çöp kutusu bulamamış o yüzden denize pet şişesini attı mazur görelim? Hani fabrikaların kirletişi bizi 1 ayda sıfırlar o yüzden es mi geçelim.

    En küçükten başlayarak tepki göstererek eleştirerek doğruyu göstererek bu ülke huzura, feraha, ahlaka kavuşur.

    Ayrıca startup dedğiniz olay böyle bir şey değildir. Yazılımı, null-ed kavramının yanı sıra startup kavramını da öğrenin bir zahmet
    Beni anlamadiginiz ortada başka yorum yapmayacağım bu başlığa ben hiçbir şeyi yasallastirmiyorum bazı durumlarda çizgiler geçilebiliyor bu konuda hassasiyet varsa gereği yapılır zaten. Forumda ön yargı tavan yapmış durumda beni nekadar taniyorsunki bir konuda hüküm veriyorsun. Selametle.
  • 09-07-2020, 11:07:42
    #99
    mevzuyu dogru mu anladim, almis wa rez vermis, dava acicam demis, sonra wa rez degil gpl demis, sonra ben anlamam demis, ordan asil ben seni dava edecegim demis, sonra ozur dile yoksa hapis cezasi alirsin demis, korkmus uzulmus, aman demis bunla mi ugrasacagim sonra ozur dilemis, anlasmislar olay bitmis degil mi?