Ben çizgiyi nekadar aştığını bilemiyorum ülke içinde bir mağduriyet olusturduysa elbette suç teşkil eder. Bugün instafly, botextra gibi başarılı bircok girişim var bunlar sizce etik mi değil elbet. Facebook reklam 150₺ hesabı 30₺ satan var sizce bu nekadar yasal. Ülkenin heryeri kokuşmuş erezyona uğramış durumda sizinle aynı fikirdeyim ama ülke gerçekleri buna itiyor maalesef. Bu ekosistemde iş yapabilen herkeste çizgi bu şekilde yada başka şekilde geçiyor.
Ülke vs diyerek konuyu buradan siyasete ülkenin geçimine bağlamak falan büyük başarı gerçekten tebrik ediyorum sizi.
Kimse üretilen işi eleştirmiyor burada. 0 dan tema yapar, tema yaptırır satar kimse karışamaz.
Her site için biz bu alt yapıyı tercih ediyoruz diyip o lisansı almaya yönlendirebilir buna kimse karışamaz.
Konuyu yolundan çıkaran haklıymış gibi yalan dolan şeylerle üste çıkma çabası. Avukat falan diyerek korkutmaya çalışması.
Konuyu baştan okuyup sonra yorum yapın isterseniz.