bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce ? Profilime girip eskiye doğru gidin bakalım ben burada ***** kısmın da değilim ülkenin ne durumda olduğunun altını çizerek belirtiyorum tek kısma yonelirsen herkes suç işliyor.
Direkt yorumunuzu okuyarak yazmıştım. Bir yazılımcı olarak böyle bir yorum yapmanız üzücü. Açık kaynağı desteklemek ya da mit lisanslı yazılımları geliştirmekle nulled ve ya w@rez kullanmak/satmak çok başka bir şey. Biz de elimize geçen yazılımları bu şekilde mi değerlendirelim?