yine mi bu konu yaaa...
w-arez iddiasında bulunan konuyu açan arkadaş sakin olur musun artık ?
şikayet konusu açtın w-arez diye
mahkemeye veriyor beni ne yapayım konusu açtın
şimdi özür diliyorum hatalıyım konusu açtın
lütfen sakin ol konu açmana gerek yok konu açınca haklı haksız olmuyorsun(yarın bu sefer ben dava edeceğim konusu açacaksın diye düşünüyorum artık ) yönetim zaten gereğini yapacaktır...
mahkemeye verildim diyorsun zaman harcıyoruz yardımcı oluyoruz şöyle yap diye
24 saat geçmeden vazgeçtim özür diliyorum hatalıyım durumum yok diye acitasyon yapıyorsun.Madem özür dileyeceksin en baştan neden bu kadar direttin şikayet konusunda
burada önceki konuda destek olan yol gösteren insanların da hakkına giriyorsun böyle yaparak...
konu açarak algı yaratmana da gerek yok.
taaa en başta report ederek durumu bildirebilir yönetimi uyarabilirdin sen bu yolu seçtin ve işi iyice saçma duruma getirdin.
w-arez tema ve haksız kazanç varsa incelenir satın alan insanlar bilerek kullanır veya w-arez olduğunu öğrendikten sonra iade edebilirler
ya ak ol ya kara....
iki tarafa ve sisteme giren arkadaşlara tekrardan geçmiş olsun.
umarım tez zamanda süreç rayına girer herkes ekmeğini helalinden kazanır