• 09-07-2020, 12:40:58
    Ben bu adamın konularını report etmekten bıktım. Aynı ticaret konusunu 5-6 yerde açıyor ve kategori moderatörleri de bir şey yapamıyor çünkü farklı kategorilere açıyor uyanık spor. Hatta ironi yaparak instagram ve sosyal medya kategorilerine de açın garanti olsun diye uyarmıştım. En son konusuna da Coşkun hoca yazınca ben artık vazgeçmiştim. Ayrıca 300 TL'ye kimin hangi lisansını hangi vasıfla satıyorsun? Temanın sahibi değilsen ve ortaklığın yoksa hiç bir lisans türü bunu dağıtmana müsaade etmez. @akin_erdik; Seni can-ı gönülden tebrik ederim ayrıca şifalar dilerim.
  • 09-07-2020, 12:56:37
    Moderatorler konuya müdahale ederse, açıklığa kavuşturursa çok seviniriz. Bir çok arkadaşımız aynı şeyleri düşünüyor, tema satan arkadaşta sorulara cevap vermiyor. Konuya kanıt sunulmadığı için özellikle kullananlar tedirgin, biran önce yasadışı bir durum varsa işbirliğini bitirmek istiyorlar. (kullanan değilim yorumlardan o anlam çıkıyor) Ayrıca sürekli aynı ithamları farklı arkadaşlar dile getiriyor yani konu tekrara bağladı.

    Umarım biran önce konu çözülür mağdur olanlar varsa mağduriyetleri çözülür fakat şu saatten sonrası bence iş moderatörlerde bitecek.
  • 09-07-2020, 13:15:50
    Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatorler konuya müdahale ederse, açıklığa kavuşturursa çok seviniriz. Bir çok arkadaşımız aynı şeyleri düşünüyor, tema satan arkadaşta sorulara cevap vermiyor. Konuya kanıt sunulmadığı için özellikle kullananlar tedirgin, biran önce yasadışı bir durum varsa işbirliğini bitirmek istiyorlar. (kullanan değilim yorumlardan o anlam çıkıyor) Ayrıca sürekli aynı ithamları farklı arkadaşlar dile getiriyor yani konu tekrara bağladı.

    Umarım biran önce konu çözülür mağdur olanlar varsa mağduriyetleri çözülür fakat şu saatten sonrası bence iş moderatörlerde bitecek.
    Evet lütfen biran önce bu konunun aydınlması için yetkililer cevap verirse seviniriz. iyice mide bulandırmaya başladı.
  • 09-07-2020, 13:23:43
    Gold üye
    Açıklama yapılmaması can sıkıcı
  • 09-07-2020, 13:28:05
    Phi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mevzuyu dogru mu anladim, almis wa rez vermis, dava acicam demis, sonra wa rez degil gpl demis, sonra ben anlamam demis, ordan asil ben seni dava edecegim demis, sonra ozur dile yoksa hapis cezasi alirsin demis, korkmus uzulmus, aman demis bunla mi ugrasacagim sonra ozur dilemis, anlasmislar olay bitmis degil mi?
    Kurnazlık ile yalan dolan hikaye ile , avukat ve dava dümeni ile arkadaşı sindirmiş. Olay kapanmış mı oluyor. Çok sürmez tüm satışlarına iade kararı verilir. Zira lisanssız tema satışı yaptığını konuya vakıf herkes biliyor. Yönetim de öğrenmiş oldu.
  • 09-07-2020, 13:33:00
    Üyeliği durduruldu
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lütfen yanlış bilgilendirmeyin.

    Extended lisansın kullanım amacı themeforest pazarında birden fazla paralı satılan ürünü tek bir üründe kullanabilmek için verilen fiyattır.

    Örneğin A tema yapımcısı yaptığı X temasında Y firmasının Z adlı ücretli eklentisini kullanması gerekiyordur. Örneğin Revolution Slider eklentisini kodladığınız WP temasında kullanması gerekiyordur. Şimdi müşteri ürün alırken hem A temasını hem de Z eklentisini ayrı ayrı ücret ödeyerek alması gerekmektedir. Lakin A tema yapımcısı Extended lisans ile Z eklentisinin kullanım hakkını kendi temasında olacak şekilde satın alır ve hem kendisi hem z eklenti sahibi hem de müşteri için avantajlı bir yol oluşturulmuş olur.

    Sizin bu verdiğiniz yanlış bilgiyle yola çıkalım TF'nin en çok satılan teması AVADA için iyi o zaman kaç paraysa bir kere alayım ext lisans sonra AVADA yapımcısı 60 dolara satarken ben 10 dolara satayım. 606 bin kez satılan tema için bende en az 10 bin satış gerçekleştiririm. 100.000 dolar para kazanırım. 3k ext lisans ücreti 97k dolar kâr ederim. Böyle bir şey olabilir mi.

    Hiç bir şekilde TF'de satılan ürünlerin bayiliği alınma vs durumu yoktur.

    Daha detaylı açıklama için;

    https://www.r10.net/genel-webmaster-...-hakkinda.html

    şurada konuyu ele aldım.


    Bu konuya gelecek olursak eğer...

    Yönetime bu kaçıncı yalvardığımız konu oldu bilmiyorum ama şu çok övülen forum yönetimi artık bu konuda da bir hamle yapıp lisans konularına TF üzerindeki ürünlerin satışı üzerine yasalara uygun bir format çıkartması gerekiyor.

    Kimileri envato hesabı alır 19 dolara aylık. Gelir 3 5 TL'den indirdiklerini satmaya kalkar. 200 TL satış sonrası full kâr eder.

    Kimisi internetten bulduğu temaları temizlediğini söyleyip satmaya çalışır. Dolandırıcılığın her bir türlüsü burada var.

    Acaba forum yönetimi siteye aldığı reklamlar için birim başı farz-ı misal 1k talep ediyorsa benim 250 liraya satmamı kendilerinin kazanmamasını kabul ediyor mu? Emin ol bunu yapmak için TF'nin sağladığı esneklik ile R10 esnekliği bir olsa ve ben o reklamı çıkabilsem benden reklam alanların sırasından r10 yönetimi reklamdan para kazanamaz. Bu mümkün mü yani? Tabii ki mümkün değil. O zaman bu tür satış konuları da mümkün olmamalı.

    Yazılacak çok şey varda artık bu mesajları yazmaktan iş yapamaz olduk.

    Acilen yönetim bu konuya el atmalı.

    Lisans hakları, lisanslar ile nelerin yapılıp yapılmayacağını,

    Script, tema, eklenti satışlarında nelere dikkat edilip edilmeyeceği gibi birçok hususa dikkat edilmesi gereken ayrıntıları verdiği konuları forum kuralı olarak uygulamalı.
    Verdiğim bilgide bir yanlışlık göremiyorum? Her iki lisansı da 1 sitede kullanabilirsin, extended versiyonu ticari amaçla da kullanabilirsin? Sen özelliklerinden bahsediyorsun sağladığı ekstralardan ben ise kullanım şeklinden. Açınız lisansların ne anlama geliyor sayfasını belirttiğim ibareleri bizzat kendiniz de görebilirsiniz zaten.
  • 09-07-2020, 13:46:40
    Şikayet konusunu açarken de çekiniyordunuz.

    Sizi biraz fazla korkutmuşlar.

    Net olarak konuları okumadım.
    Wa-rez mi veriyor onu da bilmiyorum ama bu kadar korkmak doğru değil.
  • 09-07-2020, 14:08:38
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine mi bu konu yaaa...
    w-arez iddiasında bulunan konuyu açan arkadaş sakin olur musun artık ?

    şikayet konusu açtın w-arez diye
    mahkemeye veriyor beni ne yapayım konusu açtın
    şimdi özür diliyorum hatalıyım konusu açtın

    lütfen sakin ol konu açmana gerek yok konu açınca haklı haksız olmuyorsun(yarın bu sefer ben dava edeceğim konusu açacaksın diye düşünüyorum artık ) yönetim zaten gereğini yapacaktır...

    mahkemeye verildim diyorsun zaman harcıyoruz yardımcı oluyoruz şöyle yap diye
    24 saat geçmeden vazgeçtim özür diliyorum hatalıyım durumum yok diye acitasyon yapıyorsun.Madem özür dileyeceksin en baştan neden bu kadar direttin şikayet konusunda

    burada önceki konuda destek olan yol gösteren insanların da hakkına giriyorsun böyle yaparak...

    konu açarak algı yaratmana da gerek yok.

    taaa en başta report ederek durumu bildirebilir yönetimi uyarabilirdin sen bu yolu seçtin ve işi iyice saçma duruma getirdin.


    w-arez tema ve haksız kazanç varsa incelenir satın alan insanlar bilerek kullanır veya w-arez olduğunu öğrendikten sonra iade edebilirler

    ya ak ol ya kara....


    iki tarafa ve sisteme giren arkadaşlara tekrardan geçmiş olsun.
    umarım tez zamanda süreç rayına girer herkes ekmeğini helalinden kazanır
    Evet şikayet konusu açtım, evet mahkemeye veriliyorum konusu açtım. Ama çıkar yol bulamadığım için bunları yapmak zorunda kaldım. Merak etmeyin ben davacı olmam. Sırf mahkeme ile uğraşamıyacağım için bu olayı kapatmak istedim. Ayrıca o konuda bana yardımcı olmadınız yine burdaki gibi bir yorum yaptığınızı hatırlıyorum kullanıcı adınızdan. Amacım da algı yaratmak değil insanslar mağdur olmamasıydı. konuyu bildir veya mesaj atsaydın dediniz ama bunları ben zaten yapmıştım. Hem konuyu bildirdim hem 2 moderatöre mesaj attım. 2 gün sonrada gözlerinden kaçmış olabileceğini düşünerek bilinçlendirmek adına şikayet konusu açtım. Diğer dediğinize gelirsem ben en başından ak olmaya karar vererek, risk alarak giriştim ama kusuruma bakmayın böyle sonuçlanacağını tahmin edemedim.
  • 09-07-2020, 14:24:02
    akin_erdik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet şikayet konusu açtım, evet mahkemeye veriliyorum konusu açtım. Ama çıkar yol bulamadığım için bunları yapmak zorunda kaldım. Merak etmeyin ben davacı olmam. Sırf mahkeme ile uğraşamıyacağım için bu olayı kapatmak istedim. Ayrıca o konuda bana yardımcı olmadınız yine burdaki gibi bir yorum yaptığınızı hatırlıyorum kullanıcı adınızdan. Amacım da algı yaratmak değil insanslar mağdur olmamasıydı. konuyu bildir veya mesaj atsaydın dediniz ama bunları ben zaten yapmıştım. Hem konuyu bildirdim hem 2 moderatöre mesaj attım. 2 gün sonrada gözlerinden kaçmış olabileceğini düşünerek bilinçlendirmek adına şikayet konusu açtım. Diğer dediğinize gelirsem ben en başından ak olmaya karar vererek, risk alarak giriştim ama kusuruma bakmayın böyle sonuçlanacağını tahmin edemedim.
    arkadaşım konu açarken birilerinden icazet mi alacaksın. YİNEMİ BU KONU YAAAAAAAAAAAA.. gibi saçma sapan yorum yapan kişilere bile cevap vermek zorunda değilsin varsa sıkıntısı olan engeller açtığın konuları da görmez..