Herkesten Özür Dilerim Geri Çekiliyorum
123
●13.194
- 09-07-2020, 12:40:58Ben bu adamın konularını report etmekten bıktım. Aynı ticaret konusunu 5-6 yerde açıyor ve kategori moderatörleri de bir şey yapamıyor çünkü farklı kategorilere açıyor uyanık spor. Hatta ironi yaparak instagram ve sosyal medya kategorilerine de açın garanti olsun diye uyarmıştım. En son konusuna da Coşkun hoca yazınca ben artık vazgeçmiştim. Ayrıca 300 TL'ye kimin hangi lisansını hangi vasıfla satıyorsun? Temanın sahibi değilsen ve ortaklığın yoksa hiç bir lisans türü bunu dağıtmana müsaade etmez. @akin_erdik; Seni can-ı gönülden tebrik ederim ayrıca şifalar dilerim.
- 09-07-2020, 12:56:37Moderatorler konuya müdahale ederse, açıklığa kavuşturursa çok seviniriz. Bir çok arkadaşımız aynı şeyleri düşünüyor, tema satan arkadaşta sorulara cevap vermiyor. Konuya kanıt sunulmadığı için özellikle kullananlar tedirgin, biran önce yasadışı bir durum varsa işbirliğini bitirmek istiyorlar. (kullanan değilim yorumlardan o anlam çıkıyor) Ayrıca sürekli aynı ithamları farklı arkadaşlar dile getiriyor yani konu tekrara bağladı.
Umarım biran önce konu çözülür mağdur olanlar varsa mağduriyetleri çözülür fakat şu saatten sonrası bence iş moderatörlerde bitecek. - 09-07-2020, 13:15:50Evet lütfen biran önce bu konunun aydınlması için yetkililer cevap verirse seviniriz. iyice mide bulandırmaya başladı.Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2020, 13:28:05Kurnazlık ile yalan dolan hikaye ile , avukat ve dava dümeni ile arkadaşı sindirmiş. Olay kapanmış mı oluyor. Çok sürmez tüm satışlarına iade kararı verilir. Zira lisanssız tema satışı yaptığını konuya vakıf herkes biliyor. Yönetim de öğrenmiş oldu.Phi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2020, 13:33:00Üyeliği durdurulduVerdiğim bilgide bir yanlışlık göremiyorum? Her iki lisansı da 1 sitede kullanabilirsin, extended versiyonu ticari amaçla da kullanabilirsin? Sen özelliklerinden bahsediyorsun sağladığı ekstralardan ben ise kullanım şeklinden. Açınız lisansların ne anlama geliyor sayfasını belirttiğim ibareleri bizzat kendiniz de görebilirsiniz zaten.DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2020, 14:08:38Evet şikayet konusu açtım, evet mahkemeye veriliyorum konusu açtım. Ama çıkar yol bulamadığım için bunları yapmak zorunda kaldım. Merak etmeyin ben davacı olmam. Sırf mahkeme ile uğraşamıyacağım için bu olayı kapatmak istedim. Ayrıca o konuda bana yardımcı olmadınız yine burdaki gibi bir yorum yaptığınızı hatırlıyorum kullanıcı adınızdan. Amacım da algı yaratmak değil insanslar mağdur olmamasıydı. konuyu bildir veya mesaj atsaydın dediniz ama bunları ben zaten yapmıştım. Hem konuyu bildirdim hem 2 moderatöre mesaj attım. 2 gün sonrada gözlerinden kaçmış olabileceğini düşünerek bilinçlendirmek adına şikayet konusu açtım. Diğer dediğinize gelirsem ben en başından ak olmaya karar vererek, risk alarak giriştim ama kusuruma bakmayın böyle sonuçlanacağını tahmin edemedim.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2020, 14:24:02arkadaşım konu açarken birilerinden icazet mi alacaksın. YİNEMİ BU KONU YAAAAAAAAAAAA.. gibi saçma sapan yorum yapan kişilere bile cevap vermek zorunda değilsin varsa sıkıntısı olan engeller açtığın konuları da görmez..akin_erdik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle