Moderatorler konuya müdahale ederse, açıklığa kavuşturursa çok seviniriz. Bir çok arkadaşımız aynı şeyleri düşünüyor, tema satan arkadaşta sorulara cevap vermiyor. Konuya kanıt sunulmadığı için özellikle kullananlar tedirgin, biran önce yasadışı bir durum varsa işbirliğini bitirmek istiyorlar. (kullanan değilim yorumlardan o anlam çıkıyor) Ayrıca sürekli aynı ithamları farklı arkadaşlar dile getiriyor yani konu tekrara bağladı.
Umarım biran önce konu çözülür mağdur olanlar varsa mağduriyetleri çözülür fakat şu saatten sonrası bence iş moderatörlerde bitecek.