Evet şikayet konusu açtım, evet mahkemeye veriliyorum konusu açtım. Ama çıkar yol bulamadığım için bunları yapmak zorunda kaldım. Merak etmeyin ben davacı olmam. Sırf mahkeme ile uğraşamıyacağım için bu olayı kapatmak istedim. Ayrıca o konuda bana yardımcı olmadınız yine burdaki gibi bir yorum yaptığınızı hatırlıyorum kullanıcı adınızdan. Amacım da algı yaratmak değil insanslar mağdur olmamasıydı. konuyu bildir veya mesaj atsaydın dediniz ama bunları ben zaten yapmıştım. Hem konuyu bildirdim hem 2 moderatöre mesaj attım. 2 gün sonrada gözlerinden kaçmış olabileceğini düşünerek bilinçlendirmek adına şikayet konusu açtım. Diğer dediğinize gelirsem ben en başından ak olmaya karar vererek, risk alarak giriştim ama kusuruma bakmayın böyle sonuçlanacağını tahmin edemedim.
arkadaşım konu açarken birilerinden icazet mi alacaksın. YİNEMİ BU KONU YAAAAAAAAAAAA.. gibi saçma sapan yorum yapan kişilere bile cevap vermek zorunda değilsin varsa sıkıntısı olan engeller açtığın konuları da görmez..