cok enteresan avukat bey dıyor kı 2500 tl ydı degıl mı sak dıyede bılıyor reklam fıyatını baltalamaları nasıl bı avukatmıs forum jargonuyla konusuyor helal olsun benım SIRKETIME de lazım boyle avukatlar sızlerın SIRKETLERINEDE boyle avukatlar almalısınız SIRKETLERIMIZ bayram etsın